|
| Auteur | Bericht |
|---|
myrna Beginner

Aantal berichten: 43
 | Onderwerp: myrna ma feb 22, 2010 7:46 pm | |
| Hallo allemaal, nu alle oude bekende van daphne hier weer schrijven kan ik natuurlijk ook niet achterblijven. Voor degene die mij niet kennen ik ben Myrna, 47 jaar en zo’n 3,5 jaar geleden op het daphne forum uit de kast gekomen.
Ook ik heb al heel lang spanking gevoelens en dit jarenlang verborgen gehouden totdat ik er via het daphne forum achterkwam dat er meer mensen zijn met zulke gevoelens en dat ik zo gek nog niet was. Wat mij het meeste aansprak was een relatie in de vorm van Huiselijke Discipline. Dus de stoute schoenen maar aangetrokken en mijn man met mijn gevoelens geconfronteerd. Na een moeilijke start hebben we inmiddels met wat hulp, Huiselijke Discipline helemaal naar wens geïntegreerd in onze relatie. En ik moet zeggen het bevalt ons prima. We zouden het beide niet anders meer willen.
Samen met een vriendin beheer ik het huiselijke discipline forum, een forum waar op een serieuze manier de problemen die je kan ondervinden in een HD relatie besproken kunnen worden.
Maar omdat ik de gezelligheid van het daphne forum toch ook wel mistte want er is natuurlijk meer op spanking gebied als alleen Huiselijke discipline vind ik het heel leuk dat hier door Leentje en Dawn een vervolg aan is gegeven. En natuurlijk ook heel leuk om gelijk weer zoveel bekenden van het vroegere daphne forum weer tegen te komen.
groetjes myrna |
|
 | |
tomaatje Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 278
 | Onderwerp: Re: myrna ma feb 22, 2010 8:07 pm | |
| Welkom myrna. Volgens mij heeft Wim het heel goed opgepakt. Goed om te horen dat het voor beiden zo goed werkt. |
|
 | |
leentje Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1318
 | Onderwerp: Re: myrna ma feb 22, 2010 8:13 pm | |
| Leuk dat je er ook bent myrna, veel plezier hier op klaproos |
|
 | |
W Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3576
 | Onderwerp: Re: myrna ma feb 22, 2010 8:41 pm | |
| Hee myrna! (Gaat Wim nu ook Klaproos volgen?) |
|
 | |
dawn Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3080
 | Onderwerp: Re: myrna ma feb 22, 2010 10:58 pm | |
| Haaa myrna! Wat gezellig! Welkom, welkom, welkom! En ja, waar blijft Wim? x dawn |
|
 | |
Rein Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 305
 | Onderwerp: Re: myrna di feb 23, 2010 7:25 am | |
| Hallo Myrna, Leuk om je tegen te komen op deze site. Ik hoop, dat je veel berichten plaatst. Groet Rein |
|
 | |
myrna Beginner

| |
 | |

| Onderwerp: Re: myrna di feb 23, 2010 9:57 am | |
| Maar myrna, dat soort dviezen zijn toch alleen maar weer voor jouw bestwil. Je zou blij moeten zijn dat hij hier zo veel op kan steken!  |
|
 | |
tomaatje Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 278
 | Onderwerp: Re: myrna di feb 23, 2010 11:47 am | |
| Ja, we want Wim. Ik zal hem wel even een berichtje schrijven dat hij hier echt nodig is. En misschien leert hij dan wel het een en andr, maar dat is inderdaad alleen voor jouw eigen bestwil.  |
|
 | |
myrna Beginner

| Onderwerp: Re: myrna wo feb 24, 2010 10:43 am | |
| Nou je wordt bedankt hoor tomaatje. Kan ik hier dus ook al niet meer lekker privé schrijven.
Hij hoeft toch ook niet alles te weten.
Maar ja voorlopig heeft hij toch niet zoveel tijd om alles bij te houden. |
|
 | |
myrna Beginner

| Onderwerp: Re: myrna wo feb 08, 2012 10:13 pm | |
| Af en toe nog wel eens wat gelezen hier, maar lang niet meer geschreven. druk druk druk, met werk, diverse studies en natuurlijk ook met ons eigen Huiselijke Discipline forum Maar ik mistte toch wel wat oude bekenden van Daphne en er is natuurlijk meer te lezen op spanking gebied als huiselijke discipline. dus vandaar dat ik hier weer eens kom kijken en wat mee babbelen.
Inmiddels 49 jaar en nog steeds gelukkig getrouwd met Wim en Huiselijke Discipline neemt nog steeds een belangrijke plaats in binnen onze relatie.
Laatst aangepast door myrna op za maa 31, 2012 3:01 pm; in totaal 4 keer bewerkt |
|
 | |
Rein Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 305
 | Onderwerp: Re: myrna do feb 09, 2012 9:09 am | |
| Hallo Myrna,
Leuk dat je nog steeds meeleest. Ik lees graag je bijdragen.
Groet van Rein
|
|
 | |

| Onderwerp: Re: myrna do feb 09, 2012 2:23 pm | |
| Welkom terug, myrna!  Gezellig! |
|
 | |
Marc82nl Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 134