Niet dat ik nu Dominanten verslijt alsof het spijkerbroeken zijn

, maar ik heb toch wel met een paar Heren wat op spanking gebied gehad. En elke eerste keer met een nieuwe Dominant is weer totaal anders en niet vergelijkbaar met een andere ervaring. Daarom hier kort samengevat drie van mijn eerste keren.
De allereerste keer was met een Israëlisch vriendje, we waren heftig verliefd en ik leefde op een roze wolk. Van Huiselijke Discipline, spanking of D/s had ik nog nooit gehoord. Niet dat ik als kind nooit gefantaseerd heb over leraren, politie agenten en zo die me over de knie legden. Maar de link naar een echte relatie waar zo iets een rol speelde had ik nog niet gelegd. Maar hij was stoer, sterk en knap en ik kreeg elke keer kriebels in mijn buik als ik naar hem keek. De eerste keer kwam totaal onverwacht. Ik had me die dag in het gezelschap van de halve Kibbutz en zijn ouders redelijk vervelend gedragen. Veel gedrein, gezeur en puberachtig gedrag vertoond (niet zo verwonderlijk want ik was met mijn 18 jaar nog echt een puber toen

) Meir sleepte me mee naar onze kamer, sleurde me over zijn knie en gaf me een flink pak slaag. Daarna gooide hij me over het bed, trok zijn riem uit de lussen van zijn broek en mishandelde mijn al hevig gekleurde, ongetrainde billen met zijn riem. Ik herinner me dat ik schreeuwde, worstelde en huilde. Tot mijn eigen verbazing klom ik toen hij klaar was bij mijn 'mishandelaar' op schoot, kroop tegen hem aan en wilde getroost worden. Na die eerste keer zijn er nog vele keren gevolgd en onze verliefdheid werd alleen maar groter.
De tweede ervaring was jaren later met mijn ex echtgenoot. Toen ik hem leerde kennen wist ik dat hij 'er' iets mee had, deze keer was dus meer gepland.
Ik had niets verkeerds gedaan en het was zuiver en alleen bedoeld om elkaar beter te leren kennen. Na een paar wijntjes en wat geknuffel en geklets belandde ik over zijn knie. Heel traditioneel kreeg ik eerst op mijn rokje, toen op mijn slip en tenslotte op mijn blote billen. Instrumenten kwamen er niet aan te pas. Het was voor ons allebei vooral een erotische ervaring die dan ook in bed eindigde.
Naderhand groeide de relatie en kwam er ook disciplinaire spanking aan te pas. Maar in het begin was het toch vooral gericht op genieten!!
De derde ervaring was gepland maar vond ik waarschijnlijk nog het engste. Mijn huwelijk lag in duigen, ik was al een half jaar alleen en op zoek gegaan naar nieuwe vrienden. Gezien mijn 'fetisj' is het niet zo raar dat ik redelijk snel op de (helaas niet meer bestaande) Daphne site en forum terecht kwam. Ik geloof niet in toeval, dus het zal zeker niet toevallig zijn geweest dat net toen ik voor het eerst op de site kwam er een vrouwendag georganiseerd werd. Van het een kwam het ander, na de vrouwendag werd ik een keer te eten gevraagd en al snel raakte ik bevriend met Victor en simone. Toch dacht geen haar op mijn hoofd erover om Victor te vragen of hij..........Ik wist dat hij al menig meisje over de knie had gelegd en meerdere vrouwen begeleidde (zoals hij het noemt). Ik had echter net een moeilijke relatie achter de rug en wilde geen externe Dom die ook nog eens tig andere meisjes over de knie legde,. Maar ondertussen was daar dan toch die lieve, beleefde, sociale man, waarvan ik me helemaal niet kon voorstellen dat hij zoiets deed en werd ik wel enigszins nieuwsgierig Toen hij me na een etentje met de auto naar huis reed bracht hij naar voren dat hij misschien.............En omdat ik toch wel nieuwsgierig was naar die andere kant van Mister Daphne werd er een afspraak gemaakt.
Ik herinner me dat de zenuwen door mijn keel gierden en ik die avond minstens vier meter uit zijn buurt bleef zitten. Toen hij me uiteindelijk (na een hele tijd) vroeg om naast hem te komen zitten raakte ik in een soort trance (veel subjes zullen dit herkennen) en gehoorzaamde braaf. Ik belandde over zijn knie en kreeg een hard pak slaag (meteen) op mijn blote billen. ik herinner me mijn verbaasdheid, ik voelde me toch een soort veteraan, maar nog nooit had iemand me zo hard met de hand geslagen.
Daarna kreeg ik een soort historisch lesje over instrumenten, ik lag over een kruk en elk instrument werd na een leuke anekdote even op mijn billen gedemonstreerd. Daarna werd het rietje nog even tevoorschijn gehaald en mocht ik nog een keer over de knie voor een toetje.
Het was een grondig pak slaag en ik ben nog minstens een week bont en blauw geweest.
Bij alle drie de ervaringen speelden emoties een rol. De eerste twee waren toch redelijk gelinkt met erotiek op een directe manier. Daar ging het om een relatie waarin spanking een rol speelde en zowel disciplinaire als erotische spanking voor kwam. Met een externe Dominant is dat heel anders. Dat er geen directe link met erotiek is vind ik geen bezwaar, eigenlijk maakt dat het allemaal nog veel echter. Wel jammer is dat lik op stuk beleid niet mogelijk is en het vaak erg lang duurt voor er straf volgt na de zonde.