| | Mijn eerste keer was vreselijk! | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Ruben Overijverige Poster

Aantal berichten: 520
 | Onderwerp: Re: Mijn eerste keer was vreselijk! vr dec 16, 2011 9:48 pm | |
| Hallo guilliet,
Welkom hier! Dapper van je dat je over je eerste ervaring durfde te schrijven. Het is moeilijk eruit te lezen wat je er nou werkelijk van vond, vreselijk of geweldig, maar dat is wel vaker zo met spankings dat je echte gevoelens heel gemengd zijn. Omdat je je nog niet hebt voorgesteld op het forum ben ik wel benieuwd: Hoe oud ben je? Is deze man sindsdien je vaste spanker geworden? Heb je al meer ervaring op gedaan?
|
|
 | |
guilliet Meeloper

Aantal berichten: 64
 | Onderwerp: Vreselijk leuk, vreselijk opwindend, vreselijk schaamtevol vr dec 16, 2011 10:06 pm | |
| Hai Ruben,
Sorry dat ik me nog niet heb voorgesteld. Zal dat straks even doen in het daarvoor bestemde onderdeel op deze leuke site.
Het is bij kortdurend spankingcontact gebleven (2/3 keer) we zijn nu vrienden;) Maar sinds die ervaring weet ik wel dat ik een spankee ben in hart en nieren. Dit is waar mijn fantasieen altijd over gingen en gaan, dit is wat mij echt laat voelen. Dit is wat mij vrouw, kind en vrouwelijk maakt. Dus ja, ik heb het een vreselijk fijne ervaring gevonden. Al past het moeten bekennen hiervan nog niet binnen mijn fantasie;)
|
|
 | |
leentje Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1318
 | Onderwerp: Re: Mijn eerste keer was vreselijk! vr dec 16, 2011 10:30 pm | |
| Na enige aarzeling heb ik het verhaal van guilliet verwijderd. Het beleid hier op Klaproos is dat we ruimdenkend zijn en alleen modereren als er iets gepubliceerd wordt wat echt niet kan. Het kan goed zijn dat het verhaal van guillet fantasie was. Maar het is wel een soort fantasie waar wij als oprichters van Klaproos niet voor staan. Dit is een forum over consensual spanking tussen volwassen mensen. Wij zijn tegen het slaan van kinderen en het hebben van seksuele relaties met kinderen. Elk verhaal (fantasie of werkelijkheid) waarin lijkt dat hier sprake van is zal dan ook verwijderd worden. _________________ Je kunt niet alles hebben, waar zou je het opstapelen? Steven Wright
Laatst aangepast door leentje op zo feb 26, 2012 9:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
guilliet Meeloper

| Onderwerp: senzurig vr dec 16, 2011 10:43 pm | |
| ja hoor.. dat meen je niet..!
en ik schaamde me al dat ik spanken iets fijns vond..kom ik eindelijk uit de kast en wordt ik er direct weer in terug getrapt haha..omdat ik door andere spankers als pervers wordt afgeschilderd haha, wat een grap!
maar wat precies maakt het senzuurwaardig? dat ik me na een pak slaag een klein meisje heb gevoeld?
sjee.. nou ja in dat geval hoor ik idd op deze site niet thuis. jammer, een kennismaking van korte duur in dit geval. en mijn excuus voor het overtreden van de etiketteregels.. |
|
 | |
W Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3576
 | Onderwerp: Re: Mijn eerste keer was vreselijk! vr dec 16, 2011 10:45 pm | |
| Zolang er geen echte kleine meisjes bij betrokken zijn heb ik geen moeite met fantasieën waarin je jezelf wel een klein meisje denkt. (Heet dat geen "daddydom" of zo? Volgens mij zijn daar ook wel fora's over.)
Maar wat je precies geschreven hebt weet ik natuurlijk niet, ik denk eigenlijk niet dat leentje zómaar iets verwijdert. |
|
 | |
annemiek Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 209
 | Onderwerp: Re: Mijn eerste keer was vreselijk! vr dec 16, 2011 10:51 pm | |
| Het was het '7 jaar' wat niet kan hier.
Verder ook niks mis mee, er zijn ook forums waarin ageplay helemaal ok is.
Ga nou niet terug de spankingkast in! Please? Het is zo leuk hier buiten! |
|
 | |
leentje Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1318
 | Onderwerp: Re: Mijn eerste keer was vreselijk! vr dec 16, 2011 10:59 pm | |
| Ik verwijder inderdaad niet snel en niet graag. Uit het verhaal wat vooral spanking maar ook ietwat erotisch georiënteerd was (op zich niks mis mee) gaf guillet op het laatst aan dat ze 7 jaar was. Het verhaal was gepost onder het kopje mijn eerste keer en wekte daardoor de indruk een waar gebeurd verhaal te zijn. Als er duidelijk bij had gestaan dat het een fantasieverhaal was en de spanker haar 'Daddy'had ik het (hoewel dit geen Daddydom forum is) laten staan. Ik wil echter niet dat de indruk (op wat voor manier dan ook) gewekt wordt dat we seksuele daden met kinderen en het slaan van kinderen goedkeuren. Zeker niet vandaag na met walging de uitkomst van de commissie Deetman gevolgd te hebben op TV en nadat Europol weer een flink aantal pedo's heeft opgepakt. _________________ Je kunt niet alles hebben, waar zou je het opstapelen? Steven Wright
|
|
 | |
guilliet Meeloper

| Onderwerp: Re: Mijn eerste keer was vreselijk! vr dec 16, 2011 11:09 pm | |
| Age.play en/of daddy dom, kijk daar heb ik nou helemaal niets mee!
Maar lieve mensen, ik bén een meisje, ik bén een dame, ik bén een vrouw, ik bén een moeder, ik bén (bijna) oma, ik bén een tante, en/of een slet (heel soms;)
En nu gaan jullie mij vertellen dat ik in al mijn verschijnsvormen bestaansrecht heb, behalve wanneer ik me na een pak slaag als een klein gestraft meisje voel?
Ik ben geen Ageplayer, ik ben geen luierdragende Daddydommer...ik vertelde slecht onlangs een eerste pak slaag te hebben gehad, waarna ik me als een klein gestraft meisje voelde.
en dat deel moet dan worden geskipt? op een site als deze? Jezus, waar moet ik dan heen?
Het spijt me, ik volg deze denkwijze niet goed, maar veel erger...het sencureren en publiekelijk benoemen dat er sprake zou zijn van een perversiteit, zo intolerant ben ik nog niet eerder in dit leven eerder bekeken ofwel beschreven.
|
|
 | |
guilliet Meeloper

| Onderwerp: Re: Mijn eerste keer was vreselijk! vr dec 16, 2011 11:12 pm | |
| ja joh...ga mijn gevoel ook nog even linken met perverse pedoseksualiteit!
schaamteloze uitspraken bah! |
|
 | |
W Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3576
 | Onderwerp: Re: Mijn eerste keer was vreselijk! vr dec 16, 2011 11:23 pm | |
| Tsja, ik word nu toch wel nieuwsgierig naar dat verhaaltje... (Ik kom hier blijkbaar niet vaak genoeg langs?)
En het slaan van een meisje van 7 vind ik dus eigenlijk toch wel "perverse pedoseksualiteit" hoor, van diegene die slaat dan. Het getuigt van een groot gebrek aan respect voor het lichaam van een ander.
Maar hoe dat precies in je verhaaltje stond weet ik dus niet. Als het alleen over je gevoel ging dan was het misschien best okee. Ik wil dus geen oordeel vellen. Maar ik vind wel dat je snel gekwetst reageert. Ik denk eigenlijk niet dat iemand je persoonlijk aan het aanvallen en veroordelen was. Of is. |
|
 | |
annemiek Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 209
 | Onderwerp: Re: Mijn eerste keer was vreselijk! vr dec 16, 2011 11:40 pm | |
| Again: je bent super welkom hier.
Maar je schreef: hallo! Ik ben maar 7 hoor! (of zoiets, kan helaas niet quoten )
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet interpreteerde als 'ik voelde me een klein meisje'. Niemand zegt (of bedoelt) dat jij pervers bent ofzo. Al snap ik wel dat je dat zo interpreteert en dat je je beldigd voelt.
Maar hier mag je niet een verhaal plaatsen onder een 'ervaringen' kopje waarin de indruk gewekt wordt dat het om een minderjarige gaat.
En dat is niet omdat ook maar iemand denkt dat jij pervers bent maar om ook niet een heel klein beetje de indruk te wekken dat we op dit forum kinderen slaan goedkeuren. Je moer voorzichtig zijn tegenwoordig.
Laat je niet kisten, neem het niet persoonlijk en laat die kast fijn voor wat-ie is
|
|
 | |
| | Mijn eerste keer was vreselijk! | |
|