Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

ik ben zira

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten: 520

BerichtOnderwerp: Re: ik ben zira   wo nov 30, 2011 5:41 pm

En trouwens, als je ooit zit te vissen naar een spanking dan hóéf je daar helemaal niet voor te bratten of brutaal te doen, de meeste doms geven ook gewoon een spanking als je er om vraagt. Wink
Terug naar boven Go down
je-lientje
Meeloper
Meeloper

Aantal berichten: 56

BerichtOnderwerp: Re: ik ben zira   wo nov 30, 2011 8:35 pm

Hoi Zira,

Als ik jou was zou ik lekker blijven rondkijken op internet, zelf ben ik ook nog jong, maar ik heb ook gewacht met aanmelden tot ik 18 was. Ik snap heel goed dat je je aangemeld had voor dit forum, want ik heb toen ik een jaar of 15/16 was ook eraan gedacht om op een contactadvertentie te reageren. Nu ben ik blij dat ik dat nog niet gedaan heb. Er is niks mis met fantaseren en juist door allerlei sites te bekijken vorm je alvast een idee hoe dat later zou zijn.
Eerlijk gezegd wist ik niet wat me overkwam toen je zo in de aanval ging, maar ik snap het nu wel en ik vind het wel goed van je dat je eerlijk heb gezegd wie je bent. Maar doe dat 'bratten' de volgende keer maar niet meer Evil or Very Mad . Plagen kan later wel, maar geniet nog lekker van het fantaseren een paar jaartjes!

groetjes Jelina
Terug naar boven Go down
Admin
Admin

Aantal berichten: 28

BerichtOnderwerp: Re: ik ben zira   wo nov 30, 2011 9:40 pm

Beste zira,

Gisteren las ik je eerste berichtjes en vroeg me af wat ik er mee moest hier op Klaproos. Dus wat dat betreft ben ik blij dat je je nogmaals hebt voorgesteld en hebt uitgelegd waarom je je opstelde zoals je deed in eerste instantie. Ik zou je nu dan ook graag welkom heten, ware het niet dat je zegt dat je pas 16 bent. De oprichters van het forum hebben ooit besloten dat wij een 18+-forum zijn. Dat staat ook in onze inleidende woorden te lezen. Dus helaas zullen we je lidmaatschap op non-actief stellen tot je 18 bent. Je kunt dan wel blijven lezen hier, maar niet meer posten. Ik hoop dat dat je niet in je verlangens fnuikt. Er bestaan op ons terrein - of in elk geval op aanverwante terreinen - ook een aantal fora voor jongeren. Ik hoop dat je die kunt vinden en dat je daar tot je recht komt. Wij verwelkomen je graag over 2 jaar weer terug op Klaproos.

Hartelijke groet,

Admin
Terug naar boven Go down
http://klaproos.heavenforum.com
Gille-
Watje
Watje

Aantal berichten: 19

BerichtOnderwerp: Re: ik ben zira   wo nov 30, 2011 10:06 pm

Ik denk (!) (en das persoonlijk dus) dat een forum als dit net wél een veilige plek is voor zira ook al is ze pas 16 (gesteld uiteraard dat dit idd de juiste leeftijd is nu).

Ikzelf heb zoiets van sjonge-jonge-zeg bij dat halsstarig vasthouden aan +18.
Vooreerst wil ik opmerken dat die (nog) jonge leeftijd absoluut niet betekend dat er enkel kinderpraat (sorry voor de uitdrukking) kan en zal uitkomen.
Er zijn heel wat 16-jarigen met een inzichts- en communicatief vermogen waarvan huidige 80-jarigen al heel hun leven lang enkel hebben kunnen dromen.

Bloed kruipt waar het niet lopen kan. Met andere woorden : indien zira hier niet mag dan zal ze andere oorden zoeken en het is maar zeer de vraag of het daar net zo veilig is ?
Wat wél een groot verschil maakt is dat wij allen van der af zijn (en daarmee ook van elke verantwoordelijkheid) indien ze niet toegelaten wordt. Vraag is dus eerder of we bang zijn om verantwoordelijkheid op te nemen en ook jongere mensen ergens een behoorlijk veilig onderkomen te geven.

Wachten tot het minstens meerderjarig zijn vooralleer tot wat dan ook r/l over te gaan is echter een must. Een belofte die we in deze moeten krijgen van zira en waar we ook moeten kunnen en mogen op vertrouwen. Voor de rest denk ik (wederom persoonlijk dus) dat we hier best goed in staat zijn om haar af te schermen voor louche figuren zolang zira zelf zich ook aan de afspraak houdt.

Ikzelf zou dus inderdaad toelaten en rustig laten meelezen en fantaseren naar hartelust maar wel alleen dan als ze me kan overtuigen dat het bij lezen en fantaseren blijft de eerste paar jaar. Een veiliger kader als dit forum kan ik me moeilijk indenken.

Maar goed...hier ga ik niet over en om eerlijk te zijn twijfelde ik heel lang ook voor ik nu op "send" klikte
Terug naar boven Go down
Gille-
Watje
Watje

BerichtOnderwerp: Re: ik ben zira   wo nov 30, 2011 10:17 pm

berichten overlapten elkaar....bij deze "amen" dus Smile
Terug naar boven Go down
W
Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3576

BerichtOnderwerp: Re: ik ben zira   wo nov 30, 2011 11:14 pm

Gille- schreef:
Ikzelf heb zoiets van sjonge-jonge-zeg bij dat halsstarig vasthouden aan +18.

Ik denk zelf wel dat het beter is om aan zoiets vast te houden, als je dat ooit hebt besloten.

En trouwens, als zira onder een andere nick terugkomt, en zich een beetje gedeisd houdt, kraait er geen haan naar. (Of zou Admin naar IPs kijken. Hm...)
Terug naar boven Go down
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gille-
Watje
Watje

BerichtOnderwerp: Re: ik ben zira   wo nov 30, 2011 11:19 pm

Hou ik me ook aan vast betreffende echt samen beleven eh W :-)
Terug naar boven Go down
dawn

Aantal berichten: 3080

BerichtOnderwerp: Re: ik ben zira   do dec 01, 2011 12:31 am

Beste Gille & anderen,

Het voelt voor ons oprichters, moderatoren en wat dies meer zij, elke keer dat wij iemand vanwege leeftijd van het actief deelnemen aan het forum uitsluiten heel vervelend. Ook wij realiseren ons dat ook (of juist) zulke jonge mensen zoekende zijn en wij denken allerminst dat een 16-jarige niets zinnigs te zeggen zou hebben en daarom geen waardevol/volwaardig lid van ons forum zou kunnen zijn.

Maar wij hebben, noch afgezien van meer voor zich sprekende moverende redenen om geen minderjarigen toe te laten, niet de illusie dat wij zicht hebben of invloed uit kunnen oefenen op wat er met zo'n meisje gebeurt. Natuurlijk is het een mooie gedachte dat wij ervaringsdeskundigen haar bij de hand kunnen nemen, goede raad geven, in de juiste richting sturen. Maar wij zijn niet de enigen op dit forum. Er zijn heel veel Klaproosleden die nooit de moeite hebben genomen zich voor te stellen, die nooit posten en van wie wij dus feitelijk geen idee hebben wie ze zijn en welke bedoelingen zij hebben. Iedereen die lid is kan willekeurig welk ander lid benaderen per PM en wij kunnen niet zien wat daar gezegd wordt en welke invloeden er op anderen worden uitgeoefend. Natuurlijk gaan ook wij graag uit van de goedheid van de mens en van onze medeforumgebruikers, maar ik denk dat het naïef is om te denken dat er op ons leuke forum geen kwaadwillenden huizen. Dus in principe zou een minderjarig meisje in verkeerde handen kunnen vallen via dit forum onder dat wij daar iets aan kunnen doen of het kunnen voorkomen. Wij kunnen haar veiligheid niet garanderen. Dat is een verantwoordelijkheid die wij niet willen nemen en dus is ons beleid helder: zodra je 18 bent en volgens de wet in staat je eigen keuzes te maken ben je hier welkom als actief lid. Daarvoor niet.

Groeten,

dawn

Terug naar boven Go down
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1318

BerichtOnderwerp: Re: ik ben zira   do dec 01, 2011 8:43 pm

Ik kan het niet mooier zeggen dan dawn. We hebben er bewust voor gekozen om van Klaproos een 18+ forum te maken en daar willen we ook aan vast houden.
En in dit geval zat ik er ook heel ernstig over te denken (voor ze haar excuses aanbood) om zira te bannen omdat ze nogal respectloos en onaangenaam postte. Nu ze zo eerlijk was om haar echte leeftijd bekend te maken snap ik dat wat beter. Maar als ze dus inderdaad 26 was geweest dan had ik haar (of dawn) beslist de toegang tot het forum ontzegd.

ik ben zira

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-