|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
zira Watje

Aantal berichten: 9
 | Onderwerp: ik ben zira ma nov 28, 2011 10:43 pm | |
| goedenavond Ik ben Zira, ik ben 26 jaar, half Israëlische, en al een paar jaar actief in deze 'wereld' Waarom ik me zo laat pas aanmeld voor dit forum weet ik zelf ook niet, maar het ziet er hier gelukkig gezellig uit,, groetjes |
|
 | |
je-lientje Meeloper

Aantal berichten: 56
 | Onderwerp: Re: ik ben zira ma nov 28, 2011 10:55 pm | |
| Welkom Zira Veel plezier Groetjes Jelina! Ohja enne, Sjalom/shalom |
|
 | |
Marc82nl Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 134
 | Onderwerp: Re: ik ben zira ma nov 28, 2011 11:38 pm | |
| Welkom  |
|
 | |
Ruben Overijverige Poster

Aantal berichten: 520
 | Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 7:09 am | |
| Hallo zira, welkom! Ik weet zeker dat je het hier naar je zin gaat hebben. Veel plezier op het forum en kom ook zeker eens langs op de chat. |
|
 | |
leentje Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1318
 | Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 9:09 am | |
| Welkom Zira en veel lees en postplezier hier op Klaproos! _________________ Je kunt niet alles hebben, waar zou je het opstapelen? Steven Wright
|
|
 | |
isis Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 484
 | Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 9:48 am | |
| |
|
 | |
TuttiFrutti Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1375
 | Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 12:43 pm | |
| |
|
 | |
wenneke Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 269
 | Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 12:54 pm | |
| hallo zira. welkom op klaproos  |
|
 | |
W Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3576
 | Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 1:24 pm | |
| Hallo zira, welkom! | zira schreef: | | half Israëlische |
Betekent dat dat je de helft van het jaar in Israël woont? |
|
 | |
carlijn Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 283
 | Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 5:03 pm | |
| hoi Zira, welkom op klaproos! |
|
 | |
zira Watje

| Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 9:48 pm | |
| Jaa zeg! Jelina je hoeft niet meteen in meen taal te gaan praten hoor! Ik kan gewoon nederlands en daar ben ik trots op. En wat zijn jullie kortaf met verwelkomen! Behalve W, want die stelt een vraag, en ik heb een antwoord: Nee ik heb een israelische vader, maar ben hier opgegroeid. |
|
 | |

| Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 10:00 pm | |
| sorry als dat zo overkomt, maar volgens mij bedoelt iedereen het juist heel goed! |
|
 | |
isis Gewaardeerd Poster

| Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 10:08 pm | |
| | zira schreef: | | Jaa zeg! Jelina je hoeft niet meteen in meen taal te gaan praten hoor! Ik kan gewoon nederlands en daar ben ik trots op. En wat zijn jullie kortaf met verwelkomen! Behalve W, want die stelt een vraag, en ik heb een antwoord: Nee ik heb een israelische vader, maar ben hier opgegroeid. |
Nou dat ook wel wat vriendelijker vind je zelf niet? Op mij komt het nogal onvriendelijk over. Ik denk dat je-lientje het gewoon aardig bedoelde. En kortaf met verwelkomen...nou dat was niet zo bedoeld.
Groetjes,
isis |
|
 | |
je-lientje Meeloper

| Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 10:29 pm | |
| | zira schreef: | | Jaa zeg! Jelina je hoeft niet meteen in meen taal te gaan praten hoor! Ik kan gewoon nederlands en daar ben ik trots op. En wat zijn jullie kortaf met verwelkomen! Behalve W, want die stelt een vraag, en ik heb een antwoord: Nee ik heb een israelische vader, maar ben hier opgegroeid. |
Zo bedoelde ik dat inderdaad niet. Jij bent er trots op dat je Nederlands spreekt, maar ik ben er trots op dat ik een woordje Hebreeuws kan. Sorry als het verkeerd over is gekomen,,, |
|
 | |
zira Watje

| Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 10:57 pm | |
| En nu zoveel woorden gebruiken. Maar goed, ik hoop toch een leuke tijd op hier te hebben. Al geef ik toe dat sommige mensen me nooit zouden bevallen, jelientje is vast een wilders aanhanger en discrimineert. Ondertussen doet isis net alsof ik een klein kind ben door me op aan te spreken. Bedankt |
|
 | |

| Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 11:08 pm | |
| sorry hoor, maar mag ik vragen waar jij mee bezig bent? Als je het hier niet bevalt kun je beter weg blijven he
en als ik jou was zou ik heeel snel mijn mond dicht houden over isis en jelina, dit is echt respectloos!
Laatst aangepast door carlijn op di nov 29, 2011 11:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
isis Gewaardeerd Poster

| Onderwerp: Re: ik ben zira di nov 29, 2011 11:13 pm | |
|
Laatst aangepast door isis op wo nov 30, 2011 7:56 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
Björn Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 284
 | Onderwerp: Re: ik ben zira wo nov 30, 2011 1:18 am | |
| Het is een éénorme fantasie om 2 ruziënde meiden eens goed over de knie te leggen tot ze normaal kunnen doen. Laat het niet zover komen  . |
|
 | |
je-lientje Meeloper

| Onderwerp: Re: ik ben zira wo nov 30, 2011 12:08 pm | |
| Hoi zira,
Even een vraag: Op grond waarvan trek je de conclusie dat isis jou als een klein kind behandeld en dat ik discrimineer? Zoals carlijn al zegt vind ik dat ook respectloos. Zelf ben ik ook niet voor de volle 100% Nederlands en al zou ik dat wel zijn dan zal ik nog steeds niet bewust discrimineren. Misschien is het een goed idee om hier niet te komen als je het hier toch niet leuk vind of stel je nog een keer opnieuw voor, maar dan anders..
|
|
 | |

| Onderwerp: Re: ik ben zira wo nov 30, 2011 1:38 pm | |
| Ha zira, nog even in dit draadje: misschien heb je dat al ergens verteld, maar zo niet, hoeveel ervaring heb je al? Heb je bijv. een vaste Dominant? En hoe lang "heb" je al iets met spanking? Vanaf welke leeftijd, bedoel ik. |
|
 | |
zira Watje

| Onderwerp: Re: ik ben zira wo nov 30, 2011 2:24 pm | |
| oke allemaal
sorry, ik dacht dat ik me als sub moest gedragen hier en een beetje een grote mond moet hebben, maar dat was niet belegend bedoeld. Na de laatste reacties van carlijn en je-ientje ben ik gaan denken over hier zijn. carlijn zei dat ik weg moest en jelientje gaf me de keus en die neem ik. nu eerlijk.
ik ben zira, ik ben geen 26, maar 16 en heb eigenlijk niet anders dan fantasieen over spanking. ik weet dat ik minimaal 18 moet zijn voor hier, maar ik wil vragen of ik toch hier mag blijven. met mijn aanval op isis en jelientje wilde ik alleen maar dat soort reacties krijgen als die van bjorn. en daarom bied ik ook nu mijn exuses aan aan isis en jelientje. het enige wat ik probeerde te bereiken met mijn opmerkingen over isis en jelientje was dat ze allebij tegen me zouden zeggen dat ik een keer over de knie moet, maar misschien moet ik dat niet meer doen door te zeggen dat iemand discrimineerd. mag ik alsjeblieft op dit forum blijven?
groetjes zira |
|
 | |
Björn Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 284
 | Onderwerp: Re: ik ben zira wo nov 30, 2011 2:59 pm | |
| Denk je niet dat je zelf een goed voorbeeld bent van waarom we hier een leeftijdsgrens hebben?... |
|
 | |
annemiek Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 209
 | Onderwerp: Re: ik ben zira wo nov 30, 2011 3:42 pm | |
| Met het risico dat ik je behandel als een kind: ik zou nog een jaartje of wat meelezen op fora als deze. Dan ga je merken dat wat jij deed 'bratten' heet, uitdagen en uitlokken van (opmerkingen over) straf. Vaak wordt dat niet echt gewaardeerd, behalve als het op een onschuldigere manier gebeurt.
We zijn allemaal minderjarigen met spankingfantasieen geweest. Meelezen en creatief googelen is een leuke manier om meer te weten te komen en te fantaseren. En dat mag natuurlijk allemaal gewoon. Meedoen is echter voor mensen die volwassen zijn. 18 jaar is de grens. Dit is ook om meiden (en jongens) van onder de 18 te beschermen. Niet iedereen in dit wereldje heeft goede bedoelingen.
Of je mag blijven is niet aan mij. Maar mocht je moeten vertrekken dan wens ik je heel veel plezier in het fantaseren en straks, als het mag, hele goede en veilige contacten toe.
|
|
 | |
TuttiFrutti Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1375
 | Onderwerp: Re: ik ben zira wo nov 30, 2011 3:48 pm | |
| zira hoe je je eerder gedroeg heeft niks te maken met hoe een sub zich zou moeten gedragen. Een sub, maar niet alleen een sub, gewoon elk mens, zou in elk geval respectvol met zijn of haar medemens om moeten gaan. Altijd. Dat vind ik zelf het mooie van D/s, dat het alleen vanuit een enorm respect naar de ander toe kan bestaan. Het is niet zomaar een beetje klieren en daar klappen voor krijgen. (hoewel ik nu eerlijk moet toegeven dat ik erg leuk vind om bijvoorbeeld W een beetje te klieren, misschien wel juist omdat ik daar nooit klappen voor krijg  ) Ik vind het wel heel dapper van je dat je het eerlijk toegegeven hebt en je excuses aangeboden hebt. Ik snap je verlangen/nieuwsgierigheid trouwens ook erg goed, ik had dat zelf ook toen ik 16 was al. (En ook al toen ik 6 was  ) Leeftijdsgrenzen zijn er wat mij betreft niet voor niks, maar juist vooral om jonge mensen te beschermen tegen van alles. Maar ik ben de baas hier niet dus daar ga ik verder niet over. |
|
 | |

| Onderwerp: Re: ik ben zira wo nov 30, 2011 4:30 pm | |
| Aha zira, als je gejokt hebt dat je leeftijd 26 is, dan jok je misschien ook wel als je zegt dat je leeftijd 16 is, en dus denk ik dat je eigenlijk een man met een baard van 62 bent. En dus blijf je wat mij betreft van harte welkom.  Evenwel, als je inderdaad aan het bratten was (of dat probeerde), dan deed je dat niet goed. Bratten moet naar een Dom, niet naar andere subs. Dat is de verkeerde doelgroep. Wat subs onderling trouwens wél doen is de ander in een slecht blaadje proberen te krijgen. Bovendien moet bratten niet aggressief, maar plagend. Een welgemeend advies voor als je eindelijk 18 (of 81) bent en hier terug mag komen.  Wat ik trouwens zou doen als ik jou was is: lekker lurken. Wel zo veilig. |
|
 | |
|