|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
wenneke Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 269
 | Onderwerp: 1e keer zo okt 16, 2011 12:20 pm | |
| volgens mij heeft hij wel een beetje inspiratie opgedaan hier. Auw. mijn billen waren wel een beetje rood en al ik ga zitten voel ik dit. hij heeft me beloof dat ik vanaf nu vaker ga krijgen. en ik ging hem alleen maar wakker maken maar de manier waarop was volgens mij niet wat hij in gedachten had  dus toen heeft hij met zijn hand mijn billen bewerkt en daarna is ie nog een spatel gaan halen  zie je teveel inspiratie en toen heeft hij 2 nagels van mij gebroken, omdat ik het niet kon helpen dat mijn hand naar achter ging. en zijn hand belande daar recht op  (is zonde van me acrylnageltjes  ) maar mijn billen zijn wel lekker warm nu  |
|
 | |
W Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3576
 | |
 | |
carlijn Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 283
 | Onderwerp: Re: 1e keer zo okt 16, 2011 6:28 pm | |
| Dat heb je mooi voor elkaar | Citaat: | | en ik ging hem alleen maar wakker maken |
| Citaat: | | Hoe deed je dat dan, dat je ervoor van langs moest hebben? |
hahaha ja liet je een ballon naast zijn oor knappen ofzo? |
|
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer zo okt 16, 2011 6:59 pm | |
| nou hij wilde niet wakker worden zoals gewoonlijk  (de luiwammes) en toen ging ik hem kietelen en vervelen en kneep toen kneep ik in zn tepels en aangezien ik al een aantal uren op was en altijd nogal energiek ben enzo. vond ie het toch niet zo geslaagd. maar hij had me gisterenmorgen al een pak slaag belooft omdat ik hem in bed hield, terwijl hij daar geen tijd voor had. maar gisterenavond waren we helemaal afgebrand.  dus ik denk dat het nog de beloofde straf was, maar dan met wat extra's maar van die belofte van hem. moet ik eerst zien en dan geloven ik hoop wel dat ie zich eraan houdt, anders zou ik dat elders moeten gaan zoeken. en ik krijg veel liever van mijn eigen echtgenoot geloof ik. |
|
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer zo okt 16, 2011 7:00 pm | |
| [/quote] hahaha ja liet je een ballon naast zijn oor knappen ofzo?  [/quote] hey das een goed idee die heb ik nog nooit geprobeerd  |
|
 | |
carlijn Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 283
 | Onderwerp: Re: 1e keer zo okt 16, 2011 8:35 pm | |
| hahaha, ja zeker het proberen waard  en dan heel hard weg rennen en doen also je van niks weet  |
|
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer zo okt 16, 2011 10:05 pm | |
| |
|
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer ma okt 17, 2011 5:55 am | |
| WOW ik keek in de spiegel gister toen ik ging slapen en toen was ik toch wel een beetje in shock, van hoe mijn billen er recentelijk uitzien er zitten namelijk gigantische blauwe plekken op. mijn man daarentegen was eerst in shock en vond het toen wel amusant hebben we iets niet goed gedaan?? of hoort da?? of wa?? anders moet ie serieus op les  |
|
 | |
dawn Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3080
 | Onderwerp: Re: 1e keer ma okt 17, 2011 11:20 am | |
| Dat hoort in het begin. Geniet er maar van, als e.e.a. gewoonte wordt, wordt het steeds moeilijker om er nog blauwe plekken van te krijgen... (Al voelt dat niet zo...) |
|
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer ma okt 17, 2011 7:15 pm | |
| ok als het normaal is heeft ie het toch goed gedaan ben benieuwd of ie zicht eraan houdt. van dat vaker billenkoek krijgen  |
|
 | |

| |
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer di okt 18, 2011 1:45 pm | |
| |
|
 | |
annemiek Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 209
 | Onderwerp: Re: 1e keer di okt 18, 2011 4:55 pm | |
| | wenneke schreef: | hebben we iets niet goed gedaan?? of hoort da?? of wa??
|
De eerste keer verbaasde het me ook dat ik blauwe plekken had. Vreemd genoeg was het nooit in me opgekomen dat billen blauw zouden worden.
Het wordt wel minder in de loop van de tijd, en blauwe plekken verdwijnen ook sneller. Maar, zoals leentje al zei: het doet echt niet minder pijn... |
|
 | |

| |
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer di okt 18, 2011 10:23 pm | |
| | annemiek schreef: | Het wordt wel minder in de loop van de tijd, en blauwe plekken verdwijnen ook sneller. Maar, zoals leentje al zei: het doet echt niet minder pijn... |
Ik héét geen leentje! |
|
 | |

| |
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer wo okt 19, 2011 7:38 am | |
| Ik heet geen wenneke!  Ik beloof beter te lezen als W dat ook doet. |
|
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer wo okt 19, 2011 10:31 am | |
| We mogen wel oppassen, straks raken we nog in een identiteitscrisis hier... Wie ben ik nu eigenlijk? Straks denk ik nog dat ik W ben en dat ik annemiek over de knie mag leggen! |
|
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer wo okt 19, 2011 10:52 am | |
| Och... |
|
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer wo okt 19, 2011 10:56 am | |
| Als ik wist wie ik was, was het niet zo moeilijk allemaal  toch jammer dat mijn man zich niet echt aan zijn dreigement houdt  |
|
 | |

| |
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer wo okt 19, 2011 12:57 pm | |
| | annemiek schreef: | | Ik heet geen wenneke! |
Hee! annemiek! Jij ook hier? 
Oké, is dat pak slaag voor jou. |
|
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer wo okt 19, 2011 1:40 pm | |
| |
|
 | |

| Onderwerp: Re: 1e keer wo okt 19, 2011 5:04 pm | |
| Nee nee, wenneke (wenneke en geen annemiek, toch?), een briefje maakt véél meer indruk. Een SMSje is veel huileriger, dat wil je niet. Dus leg het dan niet naast z'n bord maar plak het in z'n pet... of in z'n broodtrommeltje... of zo. |
|
 | |
leentje Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1318
 | Onderwerp: Re: 1e keer do okt 20, 2011 5:04 pm | |
| Nu weet ik niet meer wie ik ben _________________ Je kunt niet alles hebben, waar zou je het opstapelen? Steven Wright
|
|
 | |
|