Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

smartboy stelt zich voor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
smartboy
Watje
Watje

Aantal berichten: 1

BerichtOnderwerp: smartboy stelt zich voor   za feb 26, 2011 3:21 pm

Hallo ik wil me graag even voorstellen; ik ben smartboy een 44 jarige man uit Noord Brabant.
Na enkele soft(en minder softe) sm relaties gehad te hebben, waarin geen spanking in voorkwam, ben ik nu al weer jaren gelukkig getrouwd met met huidige vrouw in een "gewone relatie'

Alhoewel ik hier prima tevreden mee ben , heb ik een regelmatig terugkerende fantasie die mij door het internet doet surfen en waardoor ik hier terecht ben gekomen, om te genieten van alle verhalen die hier te vinden zijn.

De fantasie die steeds maar weer door mijn hoofd blijf spoken is dat ik ergens een kamer binnenkom waar een naakte vrouw ligt te wachten, ze is niet vastgebonden en is hier vrijwillig, ze bied zich aan en ik begin systematisch haar hele lijf te bewerken met flinke tikken met mijn platte hand op haar borsten en billen. Hierna pak ik een rietje en breng doormiddel van ferme tikken rode striemen aan die ahw een soort netwerkpatroon over haar hele lijf vormen. Deze acties geven ons beide extreme gevoelens van genot en tevredenheid.

Ik breng het misschien een beetje afstandelijk, maar dat komt misschien omdat het voor mijzelf ook behoorlijk verwarrend is. Wat dit over mij zegt, daar ben ik nog niet helemaal uit, maar in elk geval ben ik benieuwd naar jullie reacties!
Terug naar boven Go down
Rein
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 305

BerichtOnderwerp: Re: smartboy stelt zich voor   ma feb 28, 2011 9:33 pm

Beste Smartboy,
Welkom hier.
Je fantasie vormt weer een bijzondere variant, tenminste voor mij.
Vaak beschrijven we spanking als “billenkoek”; dwz het slaan beperkt zich tot het achterwerk, zie Wikipedia.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spanking

Maar het slaan op andere lichaamsdelen is natuurlijk ook mogelijk. Ooit zei een mevrouw mij: “ik wil ook graag in mijn gezicht geslagen worden”.
Ik denk wel, dat je met slaag op andere lichaamsdelen dan de billen voorzichtiger moet zijn.
Ik hoop dat je hier herkenning vindt.
Met groet van een “achterwerkgericht” persoon.
Rein
Terug naar boven Go down
Liquid
Watje
Watje

Aantal berichten: 9

BerichtOnderwerp: Re: smartboy stelt zich voor   vr maa 18, 2011 1:42 am

Welkom Smartboy,
Terug naar boven Go down
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3080

BerichtOnderwerp: Re: smartboy stelt zich voor   vr maa 18, 2011 12:45 pm

Beter laat dan nooit: welkom op Klaproos, smartboy. Veel lees- en schrijfplezier hier!

Wink

dawn
Terug naar boven Go down

smartboy stelt zich voor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Similar topics

-
» Jasmijn stelt zich voor
» Silvia meld zich aan
» Voor clusterplek, wat doen?
» Ideeën voor schrijfopdracht