|
| Auteur | Bericht |
|---|
alisa Watje

Aantal berichten: 10
 | Onderwerp: alisa do feb 24, 2011 11:54 am | |
| Hoi, ik ben alisa.
Jong(ig), groen(ig) en nieuwsgier(ig).
Na vele omzwervingen door dit land landde ik op een zoldertje in de buurt van Rotterdam. Een echt studenten zoldertje. Ik pakte uit, ik richtte in en ik maakte er een gezellig huisje van. Nou woonde er in dat huis nog een aantal mensen. Een koppeltje beneden mij, en een meisje naast mij. De buren beneden leerde ik snel kennen, we deelden een trap. Met het meisje naast mij deelde ik een balkon, maar omdat het vaker regent in Rotterdam dan ergens anders, had ik nog niet het genoegen gehad haar te ontmoeten.
Op een dag, het regende weer, en ik was weer aan het surfen in plaats van opruimen, hoorde ik wat gerommel op de zolder naast me. Wat gepraat, wat zacht gemompel, niks bijzonders. Zonder er aandacht aan te besteden stortte ik mij weer op giechelende babies, mamma appelsap en daft punk handen. Tot ik iets hoorde wat mijn aandacht trok. Zacht getik van achter de muur. Een soort van applaus, maar ritmischer. Een uurtje lang, af en aan. Och, dacht ik, en richtte me weer op niesende baby panda's.
De zon brak door wat dagen later, en het balkon begon te lonken. Met een bakkie en een boekje vleidde ik mij neer voor de eerste zonnenstralen.
'Hoi!' zei de buurvrouw vrolijk. 'Mag ik er bij komen?' Ik wees op de stoel naast me en ze ging voorzichtig zitten. 'Last van je rug?' vroeg ik nog, maar ze schudde haar hoofd en we raakten aan de praat.
Nu komt het gekke stuk in dit verhaaltje. Want hoe, vraag je je af, kan zo'n zonnig gesprek in de buurt van Rotterdam in hemelsnaam leiden tot die foto hiernaast en de daaruitvolgende registratie op dit forum? 'Zo, ik hoorde klappen van de week. Wil je me ook eens slaan?' of 'Aangenaam. Ik ben een sub. Jij ook?'
Nee, het ging veel omslachtiger. Maar via vele omwegen, van beide kanten, raakten we toch on-topic. Ik weet nog dat ik zei dat ik wel kinky was, maar niet met slaan ofzo, zo erg nou ook weer niet. Het laatste wat ik wilde was dat mijn buurvrouw zou denken dat ik raar was. 'Nou, ik wel hoor!' zei ze.
En tja, nu ben ik hier.
Iets minder groen, maar even nieuwsgierig.
|
|
 | |
W Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3576
 | Onderwerp: Re: alisa do feb 24, 2011 12:53 pm | |
| Oei, alisa en elisa, kan ik die wel uit elkaar houden? Maar wat een leuk voorstelberichtje, alisa! En wat een ontzettend leuk plaatje bij je naam! (Ben jij dat zelf? Vertel!) Dus: welkom hier. Het wordt hier steeds gezelliger...  Enne... doe mijn groetjes aan je buurvrouw |
|
 | |
Ruben Overijverige Poster

Aantal berichten: 520
 | Onderwerp: Re: alisa do feb 24, 2011 5:14 pm | |
| Welkom welkom  hoe meer studenten hoe beter. |
|
 | |
Rein Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 305
 | Onderwerp: Re: alisa do feb 24, 2011 5:38 pm | |
| Hallo Alisa, Welkom hier. Je fleurt inderdaad je introductie op met het vertellen van een heel leuke gebeurtenis. Wil je vertellen, hoe die omweg eruit zag, toen je uiteindelijke toch jullie gezamenlijke hobby of geaardheid ter sprake kwam? Als je het niet vertelt, is het ook goed. Ik heb mijn spankingbehoeften soms verteld aan bekenden, wat wisselend resultaat opriep.
Hebben je buren zich al aangemeld? Heb je een richting waarheen je wensen of fantasieën zich bewegen? Wat is je leeftijd?
Ik wens je veel forumplezier. Met groet Rein
|
|
 | |
fleur Meeloper

Aantal berichten: 71
 | Onderwerp: Welkom do feb 24, 2011 8:13 pm | |
| Hey alisa! Welkom hier op klaproos. Wij hebben al het genoegen gehad elkaar te ontmoeten (en nee, ik ben niet de buurvrouw!) maar ik hoop dat je ook hier veel verdieping vind in je nieuwe hobby  . Groetjes, fleur |
|
 | |
dawn Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3080
 | Onderwerp: Re: alisa vr feb 25, 2011 12:37 am | |
| Hoi alisa! Welkom op Klaproos! Als ik e.e.a. goed deduceer, denk ik dat de buurvrouw hier al langer bekend is en zéker aangemeld. Ik hoop dat je intussen wel kinky met slaan en zo bent, anders zat je toen vast niet lekker. Heel veel plezier hier! dawn |
|
 | |
isis Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 484
 | Onderwerp: Re: alisa vr feb 25, 2011 9:41 am | |
| Aaaaaaaaaaaaaaah de mysterieuze buurvrouw... Aangenaam kennis te maken  . Welkom hier! Veel lees en post plezier toegewenst. Groetjes, isis |
|
 | |
alisa Watje

| Onderwerp: Re: alisa vr feb 25, 2011 10:41 am | |
| Wat een hartelijk ontvangst  Dank je! Ik ben alisa, 28 jaar en geen student...Ik werk in de zorg, maar ook daar kan mijn uitstelgedrag soms een struikelblok zijn. (zie foto, dus ja W, dat zijn mijn billen, toegetakeld door mijn lieftallige buurvrouw) Er werd gevraagd hoe die omweg ging, dat weten we eigenlijk zelf ook niet meer zo goed, maar 1 ding blijft zeker, toch raar dat er bij een eerste ontmoeting/kennismaking dit onderwerp naar boven komt. Ondertussen is mijn buurvrouw (die hier idd ook op het forum zit) een hele goede vriendin geworden, maar of het nou altijd handig is dat ze naast me woont blijft de vraag... Gr alisa P.s. W, je krijgt de gr terug |
|
 | |
TuttiFrutti Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1375
 | Onderwerp: Re: alisa vr feb 25, 2011 1:14 pm | |
| |
|
 | |
leentje Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1318
 | Onderwerp: Re: alisa vr feb 25, 2011 5:40 pm | |
| Leuk dat je je hebt aangemeld alisa. En ik denk dat ik ook wel 99,9999999% zeker weet wie de buurvrouw is. _________________ Je kunt niet alles hebben, waar zou je het opstapelen? Steven Wright
|
|
 | |
alisa Watje

| Onderwerp: Re: alisa vr feb 25, 2011 10:32 pm | |
| Dat denk ik ook leentje |
|
 | |
angelica Overijverige Poster

Aantal berichten: 565
 | Onderwerp: Re: alisa vr feb 25, 2011 11:22 pm | |
| whoot! Weer een twintiger in ons midden  Ben toch benieuwd wat de score inmiddels is... Hoi alisa, welkom hier!  |
|
 | |
Rein Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 305
 | Onderwerp: Re: alisa za feb 26, 2011 8:53 am | |
| | angelica schreef: | whoot! Weer een twintiger in ons midden  Ben toch benieuwd wat de score inmiddels is... |
Ik heb de aantallen even geteld van degenen die zich hebben voorgesteld: t/m 29 jaar: 23 vrouwen en 4 mannen; 30 jaar en ouder: 21 vrouwen en 10 mannen. Alleen bij de 50-plussers "overheersen" de mannen in numeriek opzicht.
Sommigen van hen zijn niet meer actief en die 29-jarige kan inmiddels 30 jaar zijn geworden! Dus onder voorbehoud: dit is weer eens een zeer onwetenschappelijke tabel, maar ik voldoe graag aan nieuwsgierige vragen.
Groet Rein
|
|
 | |
carlijn Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 283
 | Onderwerp: Re: alisa za feb 26, 2011 4:05 pm | |
| hoi Alisa! Welkom hier, en veel lees-, en postplezier  |
|
 | |
|