|
| Auteur | Bericht |
|---|
marije Watje

Aantal berichten: 5
 | Onderwerp: marije zo feb 20, 2011 4:35 pm | |
| hoi hoi, Ik lees al geruime tijd mee op het forum, en vond het nu toch eens tijd mezelf in te schrijven. Ik ben dus marije, een 21-jarige studente en sub. Ik heb helaas nog geen enkele ervaring met spanking, omdat ik me schaamde voor mijn verlangen naar spanking en er nooit over durfde te beginnen... Mede dankzij dit forum weet ik inmiddels dat er gelukkig meer mensen zijn zoals ik! groetjes, marije |
|
 | |
annemiek Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 209
 | Onderwerp: Re: marije zo feb 20, 2011 5:04 pm | |
| Welkom, marije!
Klets gezellig mee. We zijn allemaal onervaren begonnen hoor. |
|
 | |
TuttiFrutti Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1375
 | Onderwerp: Re: marije zo feb 20, 2011 5:12 pm | |
| |
|
 | |
W Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3576
 | Onderwerp: Re: marije zo feb 20, 2011 5:19 pm | |
| Heeee marije, welkom! (Ik ben trouwens niet onervaren begonnen. Ik had vanaf het begin al een boel ervaring. Zelfs mocht dat niet zo zijn, dan voelde dat wel zo... hoezo arrogant?  ) En ik hoop dat je leuk veel gaat posten, marije!  |
|
 | |

| Onderwerp: Re: marije zo feb 20, 2011 5:40 pm | |
| Hey W,
Hoe kan je mogelijk niet onervaren beginnen?
|
|
 | |

| Onderwerp: Re: marije zo feb 20, 2011 5:46 pm | |
| (Dat heet "een natuurtalent", annemiekje...  ) Maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat meer over marije te horen. Ben je op zoek naar RL ervaring, marije? Of wil je eerst nog een poosje de kat uit de boom kijken? |
|
 | |
marije Watje

| Onderwerp: Re: marije zo feb 20, 2011 6:35 pm | |
| Ik ben behoorlijk druk met mijn studie, maar zal wanneer ik tijd heb zeker zo vaak mogelijk posten! Ik was een paar maanden geleden wel actief op zoek naar een RL ervaring, maar net toen het contact interessant begon te worden werd ik gevloerd door pfeiffer  waardoor ik nu nog steeds behoorlijk duf en moe ben. Maarrrr als ik weer volledig hersteld ben zal ben zal ik zeker verder zoeken naar de geschikte dom, zodat ik hopelijk snel mijn eerste ervaring met jullie kan delen! |
|
 | |

| Onderwerp: Re: marije zo feb 20, 2011 7:11 pm | |
| Wij zijn hier grote voorstanders van 'druk zijn met studie'  |
|
 | |
Björn Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 284
 | Onderwerp: Re: marije zo feb 20, 2011 7:20 pm | |
| Jou ken ik  |
|
 | |

| Onderwerp: Re: marije zo feb 20, 2011 8:18 pm | |
| Portrait with Red Berries door James Christensen? |
|
 | |
marije Watje

| Onderwerp: Re: marije zo feb 20, 2011 9:00 pm | |
| | W schreef: | | Portrait with Red Berries door James Christensen? |
Ja! Heb hem thuis ook op posterformaat hangen, vind hem echt zo mooi. En hoi Bjorn! Ik was al benieuwd wanneer je zou reageren, maar daar hoefde ik niet lang op te wachten. Leuk dat jij ook actief bent op dit forum! |
|
 | |
Björn Gewaardeerd Poster

| Onderwerp: Re: marije zo feb 20, 2011 9:38 pm | |
| Actief is een groot woord, maar ik lurk hier zo af en toe nog vrolijk mee  . |
|
 | |
carlijn Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 283
 | Onderwerp: Re: marije ma feb 21, 2011 12:05 am | |
| Leuk dat je je hebt aangemeld, marije |
|
 | |
dawn Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3080
 | Onderwerp: Re: marije ma feb 21, 2011 1:38 am | |
| Hoi marije, Welkom op Klaproos! Het lijkt voor mij zo nog niet zo heel lang gelden dat ik ook nog verlangend maar onervaren was. Toch ben ik alweer 4,5 jaar actief en intussen aardig door de wol geverfd. Maar het gevoel van onervaren zijn ken ik - in tegenstelling tot onze W - nog heel goed. Neem je tijd en vind je weg! Veel lees- en schrijfplezier hier! dawn |
|
 | |
Rein Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 305
 | Onderwerp: Re: marije ma feb 21, 2011 9:39 pm | |
| | marije schreef: | hoi hoi,
Ik lees al geruime tijd mee op het forum, en vond het nu toch eens tijd mezelf in te schrijven. Ik ben dus marije, een 21-jarige studente en sub. Ik heb helaas nog geen enkele ervaring met spanking, omdat ik me schaamde voor mijn verlangen naar spanking en er nooit over durfde te beginnen... Mede dankzij dit forum weet ik inmiddels dat er gelukkig meer mensen zijn zoals ik! groetjes, marije
|
Welkom Marije Schaamte voor je verlangen baar spanking is een herkenbaar gevoel. Ik heb wel eens binnen een bestaande relatie verteld dat ik die behoefte had, maar het kostte me veel moeite om ermee voor de dag te komen. Merken dat anderen je wens delen, helpt bij de acceptatie ervan Hopelijk heb je veel plezier op dit forum en neem de tijd bij je oriëntatie op wat je wilt en hoe. Groet Rein
|
|
 | |
isis Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 484
 | Onderwerp: Re: marije ma feb 21, 2011 10:10 pm | |
| Welkom hier marije!! Veel leesplezier toegewenst |
|
 | |

| Onderwerp: Re: marije ma feb 21, 2011 11:26 pm | |
| Ik heb nog steeds schaamte voor spanking. Zelfs tegen een medespanko vind ik het erg moeilijk bepaalde woorden expliciet uit mijn mond te laten komen. |
|
 | |

| |
 | |
Björn Gewaardeerd Poster

| Onderwerp: Re: marije di feb 22, 2011 12:30 am | |
| Rustig Dawn, rustig! Ik zit nog steeds op zo'n 500 meter van claus en kornuiten. Niet dat die me veel aanspraak geven overigens. Maar ik heb het druk met een verhuizing, een relatie (she's into it  ), studie en werk. Dus de momenten dat ik hier kom is dat meestal in een soort dood kwartiertje. |
|
 | |

| Onderwerp: Re: marije di feb 22, 2011 11:16 pm | |
| |
|
 | |
Ruben Overijverige Poster

Aantal berichten: 520
 | Onderwerp: Re: marije wo feb 23, 2011 6:16 pm | |
| Hoera! nog meer leeftijd genoten  Welkom |
|
 | |
angelica Overijverige Poster

Aantal berichten: 565
 | Onderwerp: Re: marije wo feb 23, 2011 8:39 pm | |
| Welkom welkom hier...! Volgens mij zijn de twintigers nu een meerderheid aan het vormen |
|
 | |
|