|
| Auteur | Bericht |
|---|
koaaltje Beginner

Aantal berichten: 33
 | Onderwerp: koaaltje do feb 10, 2011 1:49 pm | |
| Ik ben koaaltje, 26 jaar, en ik woon samen met mijn partner in Leiden. Ik loop al de nodige jaartjes rond binnen de bdsm-scene, met een duidelijke voorkeur voor alles wat met pijn te maken heeft. En daardoor dus ook een duidelijke interesse in spanking.
Vroeger hing ik nog wel eens rond op de daphne-chat, ik ben ook meer een chatter dan een forummer, maar ik heb het goede voornemen om hier ook actief mee te gaan posten, en anders spreek ik een aantal van jullie vast wel op de chat. |
|
 | |
dawn Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3080
 | Onderwerp: Re: koaaltje do feb 10, 2011 2:06 pm | |
| Hoi koaaltje, welkom op Klaproos. Ik herinner me je nog wel van de chat. En wie weet komen we elkaar daar binnenkort weer tegen. Maar eerst: veel lees- en schrijfplezier hier! dawn |
|
 | |
TuttiFrutti Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1375
 | Onderwerp: Re: koaaltje do feb 10, 2011 2:20 pm | |
| gezellig, een plaatsgenoot |
|
 | |
W Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten: 3576
 | Onderwerp: Re: koaaltje do feb 10, 2011 3:40 pm | |
| Hallo koaaltje, welkom!
(En waarom "koaaltje"? Als in koala? En nu we het over koala's hebben, je kent The Wager?) |
|
 | |
koaaltje Beginner

| Onderwerp: Re: koaaltje do feb 10, 2011 3:49 pm | |
| Het is idd een afgeleide van Koala's. Ze kunnen erg lief en knuffelbaar zijn, maar als het ze niet bevalt gebruiken ze wel hun klauwtjes. |
|
 | |
leentje Obsessieve Poster

Aantal berichten: 1318
 | Onderwerp: Re: koaaltje do feb 10, 2011 4:27 pm | |
| Welkom hier koaaltje. _________________ Je kunt niet alles hebben, waar zou je het opstapelen? Steven Wright
|
|
 | |
marlou Meeloper

Aantal berichten: 51
 | Onderwerp: Re: koaaltje do feb 10, 2011 8:33 pm | |
| hallo koaaltje we hebben elkaar vanmiddag al even gesproken. mss tot vanavond op de chat |
|
 | |
isis Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 484
 | Onderwerp: Re: koaaltje vr feb 11, 2011 12:47 pm | |
|  Koaaaaaaaaaaaatje. Leuk je weer hier tegen te komen!! Hoor binnenkort graag eens een keer hoe het met je gaat! Groetjes, isis |
|
 | |
koaaltje Beginner

| Onderwerp: Re: koaaltje zo feb 13, 2011 10:12 pm | |
| isis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Long time no see! |
|
 | |
carlijn Gewaardeerd Poster

Aantal berichten: 283
 | Onderwerp: Re: koaaltje zo feb 13, 2011 10:16 pm | |
| hee koaaltje! Welcome to Klaproos  |
|
 | |
Liquid Watje

Aantal berichten: 9
 | Onderwerp: Re: koaaltje vr maa 18, 2011 1:51 am | |
| in het kader beter laat dan nooit...daar is tie dan WELKOM en ehm...ohwja...hebben koala's niet een heel laag libido en liggen ze niet merendeel van de tijd stoned voor zich uit te kijken....  |
|
 | |
|