Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

Vraag aan alleen lezende leden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster

Aantal berichten : 1398

BerichtOnderwerp: Vraag aan alleen lezende leden   di okt 05, 2010 12:34 am

Er zijn nog al wat mensen die zich aanmelden op het forum maar nooit iets posten. Dat is natuurlijk niet verboden. Zeker als je een beginneling bent kan ik me heel goed voorstellen dat je eerst een tijdje wilt lezen voor je mee gaat doen aan discussies. Het gevolg is wel dat het hier zo langzamerhand steeds rustiger wordt omdat steeds dezelfde mensen posten. Zelf vind ik het ook steeds moeilijker om weer een interessant nieuw onderwerp te verzinnen.

Ik zou het leuk vinden als met name leden die tot nu toe hun ervaringen nog niet met ons hebben gedeeld ook een bijdrage leveren.
Ben je een beginneling in de wondere wereld van de spanking dan kan ik me voorstellen dat je een hoop vragen hebt. Stel ze dan vooral gerust.
Maar ook bijdragen van ervaren spanko's zijn uiteraard zeer welkom. Deel je ervaringen met ons!
Schrijf je graag, post hier dan eens een verhaal of schrijf een stukje aan ons vervolg verhaal.
Weet je nog een leuke link? Een boek? Heb je een lekker recept? Elke bijdrage is van harte welkom.

W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten : 3726

BerichtOnderwerp: Re: Vraag aan alleen lezende leden   di okt 05, 2010 1:00 am

Maar leentje (sorry dat ik hier op reageer, terwijl ik natuurlijk één van die "steeds dezelfde mensen" ben), kunnen jullie als beheerder zien of die mensen wél inderdaad regelmatig naar het forum kijken? Ik stel me voor dat er ook een heel stel mensen zouden kunnen zijn die zich aanmelden maar dan nooit meer terugkomen?
Terug naar boven Go down
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster

Aantal berichten : 1398

BerichtOnderwerp: Re: Vraag aan alleen lezende leden   di okt 05, 2010 1:27 am

Natuurlijk zijn er mensen die zich aanmelden en dan nooit meer terugkomen. Hoewel......helemaal zeker weten doen we dat niet, ik weet dat er leden zijn die soms lezen en dan niet inloggen. Maar er is ook zeker een groep die regelmatig langskomt, netjes inlogt en dan blijkbaar alleen leest. Dat is de groep waarvan ik hoop dat ze het leuk vinden om ook eens wat te posten.
Wat overigens niet wil zeggen dat de leden die wel posten daar mee op moeten houden Laughing

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Vraag aan alleen lezende leden   

Terug naar boven Go down

Vraag aan alleen lezende leden
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: