Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

Submodus

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 847

BerichtOnderwerp: Re: Submodus   di dec 07, 2010 1:24 am

Ik heb dit zeker, alleen kan ik niet omschakelen maar schakel ik om buiten mijn wil om, ik bepaal het niet zelf. Een intonatie een blik of een gebaar kan genoeg zijn om me helemaal subbig te maken, hoewel ik daar soms ook weerstand tegen ga voelen en dan extra dwars kan doen.

Even hierop voortboordurend, iets wat mij irriteert is dat ik bij andere mannen bijvoorbeeld collega's die een iets strenge/dominante uitstraling hebben maar zeker niet deze bedoelingen ook ineens de neiging kan krijgen om met rode wangen mijn blik neer te slaan als ze iets strengs zeggen!!
Zo irritant want in het dagelijks leven ben ik idd een zelfverzekerde aanwezige en best brutale meid!!
Wie herkent dit en wat doe je ertegen??

Groetjes,

isis
Terug naar boven Go down
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 309

BerichtOnderwerp: Re: Submodus   di dec 07, 2010 2:26 am

isis schreef:
... maar schakel ik om buiten mijn wil om, ik bepaal het niet zelf. Een intonatie een blik of een gebaar
... iets wat mij irriteert is dat ik bij andere mannen, bijvoorbeeld collega's, die een iets strenge/dominante uitstraling hebben, maar zeker niet deze bedoelingen, ook ineens de neiging kan krijgen om met rode wangen mijn blik neer te slaan als ze iets strengs zeggen!!
... Wie herkent dit en wat doe je ertegen??
Ja, ik herken het wel. Ik heb het zelfs hier online, bijvoorbeeld al met W, die zichzelf helemaal niet zo'n Dom vindt.
Maar het verschil tussen jou en mij, zijn er twee vermoed ik zo.

Ten eerste, dat ik weet, welke woordkeuze enzovoort daarbij horen, dus wat mij in die moed brengt. Ik herken de triggers, zeg maar ....
Ten tweede, dat ik het niet irritant vindt. En als ik het niet wil, dan gebeurt het ook niet. Echt niet. Dus als ik een man echt niet zie zitten, dan komt hij bij mij in mijn 'bovenkamer', mentaal, dus ook echt niet binnen. Als iemand dat wel voor 'mekaar' krijgt, dan heb ik toch al wel, een bepaald goed gevoel bij de ander.

Dus hier ook zo, on line, ik voel me behoorlijk op mijn gemak, dus dan laat ik ook veel toe. Zo ongeveer ...

Maar zo als met alles, het begint allemaal in jouw bovenkamer, met jouw gedachtes. Dus wat doe je er tegen>> Je gedachtetuintje goed op orde houden. Als je al weet heb ervan ... Dat alvorens natuurlijk ...
Terug naar boven Go down

Submodus
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: