Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

Clubs?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos

Aantal berichten : 3726

BerichtOnderwerp: Clubs?   zo mei 16, 2010 11:28 pm

Onze myrna postte ooit iets over dat ze in het semi-openbaar gespankt was. Ik ben vergeten wat de details waren, maar volgens mij was het een club in Amsterdam, ergens in de buurt van de Stadhouderskade.

Weet iemand nog om welke club het daarbij ging?

En meer in het algemeen: wat zijn de "speelgelegenheden" voor spanko's, zo her en der in Nederland? Ik heb het dus echt specifiek over spanking of op z'n hoogst bdsm, niet over seks in het algemeen. En ik weet ook wel dat je iemand overal over de knie kan leggen, maar ik bedoel met avondjes, of middagjes, of feestjes, of iets dergelijks.
Terug naar boven Go down
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 630

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   ma mei 17, 2010 10:05 am

W schreef:
En meer in het algemeen: wat zijn de "speelgelegenheden" voor spanko's, zo her en der in Nederland? Ik heb het dus echt specifiek over spanking of op z'n hoogst bdsm, niet over seks in het algemeen. En ik weet ook wel dat je iemand overal over de knie kan leggen, maar ik bedoel met avondjes, of middagjes, of feestjes, of iets dergelijks.

In Nederland heb je dat volgens mij niet. In Groot–Brittannië schijnt het vergeven te zijn van dat soort gelegenheden.
Elke bijeenkomst heeft dan een thema.

zie: http://spankeefinder.org.uk/clubs.htm

Vrienden van mij gaan daar regelmatig heen. Je bent er zo. Het lijkt ver weg, maar is toch echt dichterbij dan bijvoorbeeld van Amsterdam naar Groningen of Maastricht moeten gaan voor een middagje of avondje spanken.
Terug naar boven Go down
http://www.londonspankdaddy.com
spankie
Watje
Watje

Aantal berichten : 24

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   ma mei 17, 2010 6:55 pm

Volgens mij is er wel in iedergeval eentje ik heb er op de daphne chat toen over gehoord ik dacht in den haag of utrecht maar weet het niet zeker zijn er hier geen mensen die er wel eens geweest zijn.

spankie
Terug naar boven Go down
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 847

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   ma mei 17, 2010 8:25 pm

In the good old days had je natuurlijk Bar x, helaas bestaat dit inmiddels niet meer. En je hebt showboat, de bdsm avond van Meesteres Manita, voor jongeren organiseert samarium feesten en je hebt nog zon weekend in belgie waarvan ik de naam vergeten ben. Dit is mijn beperkte kennis er zullen ongetwijfeld nog meer gelegenheden zijn, maar dit is idd wel allemaal bdsm gerelateerd, een specifieke spanking club of feest ken ik niet.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Go down
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster

Aantal berichten : 1398

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   ma mei 17, 2010 10:52 pm

misschien moeten we zelf wat oprichten dan. Onze lieve elisa heeft inmiddels ervaring opgedaan in Londen en kan ons vast wel helpen daarmee. Misschien kunnen we hulp vragen aan mensen van BS.
Terug naar boven Go down
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   ma mei 17, 2010 11:39 pm

leentje schreef:
misschien moeten we zelf wat oprichten dan. Onze lieve elisa heeft inmiddels ervaring opgedaan in Londen en kan ons vast wel helpen daarmee. Misschien kunnen we hulp vragen aan mensen van BS.

Dat lijkt mij een uitstekend idee!
En dan gewoon het "format" gebruiken van onze "Britse Collega's"?

Wat leuk dat "onze lieve elisa" daar ook ervaring heeft opgedaan.
Aan wat voor hulp had je dan overigens gedacht van de zijde van de mensen van BS?
Terug naar boven Go down
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 717

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   di mei 18, 2010 12:04 am

Dutch Spank Daddy schreef:

Dat lijkt mij een uitstekend idee!
En dan gewoon het "format" gebruiken van onze "Britse Collega's"?

Wat leuk dat "onze lieve elisa" daar ook ervaring heeft opgedaan.
Aan wat voor hulp had je dan overigens gedacht van de zijde van de mensen van BS?

Laten we dat even in het midden houden voorlopig...
Ik sluit niets uit, maar voorlopig hebben zowel ik als mijn collega van BS het even druk met andere dingen.

Was er niet iemand die een (BDSM-) club ergens in A'dam heeft genoemd een keer? (dawn???)
Weet niet meer waar, maar is het zoeken waard...
Terug naar boven Go down
dawn

Aantal berichten : 3086

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   di mei 18, 2010 12:25 am

Ikke niet, hoor, ik ben niet zo van de openbaarheid... Wie wel weet ik ook niet meer zeker. Was het myrna?
Terug naar boven Go down
W

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   di mei 18, 2010 12:40 am

Ik had dat toch al in het eerste berichtje van deze draad gezegd, zowel van die club als van myrna?

Maar ik heb het nu even opgezocht, door langs al myrna's berichtjes te gaan...
http://klaproos.heavenforum.org/wat-billen-betreft-f4/openbaarheid-t131.htm#1049

Die club heet dus SamePlace. Iemand zin om mee te gaan om er eens een kijkje te nemen? Twisted Evil
Terug naar boven Go down
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   di mei 18, 2010 9:30 am

W schreef:
Die club heet dus SamePlace. Iemand zin om mee te gaan om er eens een kijkje te nemen? Twisted Evil

Maar myrna heeft daar toch al een kijkje genomen en vervolgens laten weten dat het wel erg veel "F/m" is.

Net als myrna (en de meeste mensen op dit forum) hou ik daar niet zo van.

W, als je mocht gaan moet je er wel voor zorgen dat je Fuchsiakleurige zakdoekje wel in het juiste kontzakje wordt gedragen, dus links, want anders loop je het risico dat je er zelf aan bijdraagt dat het daar nog meer "F/m" wordt. Laughing
Terug naar boven Go down
W

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   di mei 18, 2010 2:34 pm

Maak je geen zorgen DSD, ik ga heus niet met zakdoekjes - in welke kleur dan ook - in kontzakjes rondlopen! (Voor je 't weet vindt iemand je een engerd... Twisted Evil)
Terug naar boven Go down
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   vr mei 21, 2010 6:32 pm

isis schreef:
In the good old days had je natuurlijk Bar x, helaas bestaat dit inmiddels niet meer. En je hebt showboat, de bdsm avond van Meesteres Manita, voor jongeren organiseert samarium feesten en je hebt nog zon weekend in belgie waarvan ik de naam vergeten ben. Dit is mijn beperkte kennis er zullen ongetwijfeld nog meer gelegenheden zijn, maar dit is idd wel allemaal bdsm gerelateerd, een specifieke spanking club of feest ken ik niet.

In de Goede Oude Tijd had je ook nog Club Doma in Den Haag. Ook al ter ziele. Sad Sad
Via www.bdsmzaken.nl wordt er heel af en toe wat georganiseerd in Club Paradise in Den Haag.

Maar inderdaad is dit allemaal BDSM gerelateerd en niet echt op spanking gericht. Daarvoor moet je toch echt in Groot Brittanië zijn.
Daar is volgens mij spanking & caning uitgevonden.Very Happy

Een ander minpunt van die BDSM partijen vond ik het aandeel F/m. Mad Niet echt mijn ding.
Het was aldus af en toe een rijstebrij waar je je doorheen moest werken om aan het veel interessantere M/f toe te kunnen komen.

Het voordeel van die Britse Spanking Partijtjes is dat ze met thema's werken en er specifiek M/f partijtjes zijn naast switchpartijtjes.
Als je van dat laatste niet houdt, ga je dus gewoon niet naar een dergelijk partijtje en wordt je aldus bespaard wat je liever niet ziet.

Ik denk dat er aldus best wel een gat in de markt in Nederland is voor dat soort partijtjes.
Voordeel is dat er nog helemaal geen concurrentie is.

Mike is een paar jaar geleden heel slim in de Nederlandse markt voor spankingfilmpjes gesprongen.
Ik ben ben benieuwd wie in de markt springt voor spankingpartijtjes.
Terug naar boven Go down
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   vr mei 21, 2010 6:37 pm

Nou wellicht is dit iets waar we in de nabije toekomst iets mee kunnen. Maar als eerste zul je dan een accommodatie nodig hebben, een vergunning om drank te schenken en dat soort zaken.
Terug naar boven Go down
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   vr mei 21, 2010 7:20 pm

leentje schreef:
Nou wellicht is dit iets waar we in de nabije toekomst iets mee kunnen. Maar als eerste zul je dan een accommodatie nodig hebben, een vergunning om drank te schenken en dat soort zaken.

Zo ingewikkeld hoeft dat niet te zijn.
Bij BDSM zaken was er een BDSM stelletje dat die partijtjes liet plaatsvinden in een bestaande gelegenheid, waardoor accommodatie en vergunningenperikelen volgens mij verder niet hun probleem waren.
De eerste partijtjes vonden plaats in Club Ron, maar dat was al snel te klein. Vervolgens kwam men in Club Paradise uit.

Er zijn diverse gelegenheden die aldus als "speeltuin voor volwassenen" kunnen worden afgehuurd. Van piepklein tot zeer groot.
Ik denk eerst inventariseren hoe groot de belangstelling is. Wellicht net zo iets als de "Daphne Gemengde Bijeenkomsten".
Belangrijkste verschil zal zijn dat er nu dus wel gespeeld zal kunnen worden. Very Happy
Terug naar boven Go down
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   vr mei 21, 2010 7:25 pm

Ik zal wat balletjes opgooien en kom er op terug.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Clubs?   

Terug naar boven Go down

Clubs?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: