Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

Pesten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Pesten   zo dec 11, 2016 3:32 pm

Ik heb vroeger op de lagere school iemand behoorlijk gepest. Ik ben daar echt niet trots op, integendeel. En gelukkig hebben mijn ouders me het ook afgeleerd.
Maar goed; omdat ik dus nog thuis woon kom ik haar af en toe nog tegen. En de rollen zijn een beetje omgedraaid want ik durf haar niet aan te kijken zowat terwijl ik altijd een behoorlijk dominant kind was. En zij lijkt niet meer op het onzekere meisje van toen, maar is een hele grote meid geworden van minimaal 100 kg en een uitstraling waar je liever even een blokje om bij gaat.
Mijn fantasie, en die heb ik al best lang, is om een keer midden in de kamer over de knie te liggen en echt heel erg zwaar op mijn donder te krijgen. Mijn billen zijn bloot, mijn broek half uitgetrapt en nog net op mijn enkels. Tranen met tuiten, mijn gezicht net zo donkerrood als mijn billen. Degene die me straft doet dat met een borstel. En op dat moment staat degene die ik vroeger zo gepest heb voor het raam (ze werkt bij postNL en brengt af en toe een pakketje). Mijn begeleider of hoe je hem ook noemt ziet het en slaat gewoon door. En ze me daarna in de hoek, terwijl zij nog steeds stiekem voor het raam staat te kijken. Zoiets dus.
Het mooiste en ook het engste, dit zou gewoon werkelijkheid kunnen worden hahaha.
Terug naar boven Go down
Spankingguy
Watje
Watje

Aantal berichten : 2

BerichtOnderwerp: Re: Pesten   ma dec 12, 2016 10:17 am

Dat moet inderdaad geen probleem zijn om dat voor elkaar te krijgen;)
Leuke 'tot nu toe nog' fantasie.Wink
Terug naar boven Go down
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 537

BerichtOnderwerp: Re: Pesten   ma dec 12, 2016 6:06 pm

Inderdaad: een interessante en spannende fantasie.
Terug naar boven Go down
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 641

BerichtOnderwerp: Re: Pesten   vr dec 16, 2016 12:10 am

Leuke fantasie idd, heel sterk gericht op vernedering maar wel op een manier die gerechtvaardigd is.
Zit je nog met veel schuldgevoel over het pesten? Heb je haar ooit excuus aangeboden?
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pesten   

Terug naar boven Go down

Pesten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: