Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

Macht en zorgzaamheid

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Sp40anker
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 34

BerichtOnderwerp: Macht en zorgzaamheid   zo jul 03, 2016 1:36 pm

Mijn spankee stelde mij die vraag net: "Wat is voor jou de kick van een spanking uitdelen?" Ik heb haar het volgende antwoord gegeven. Mooi genoeg beschreven?

"Stoute xxxxx,

Tja, waarom voor mij een kick? Ik weet één ding zeker: als ik dat probeer uit te leggen aan iemand die "not into it" is, hij/zij het toch never nooit zal begrijpen.

Ik denk dat het voor mij voor mij de macht over de spankee is, in combinatie met de mooie (zeg maar: zorgzame) aspecten ervan. Haar het pak slaag aan te kondigen, die strenge preek, de vrijheid om desgewenst (maar eigenlijk: altijd) haar billen te ontbloten, de spankee die haar billen gewillig aanbiedt voor de broodnodige discipline waarvan ook zij weet dat ze die heel hard nodig heeft, de luid klinkende klappen, de billen die onder mijn vlakke hand steeds roder worden (want mooi rood is niet lelijk), haar kreetjes van pijn, maar ook: haar goed te verzorgen, geborgenheid te geven, haar de wetenschap te geven dat als ze stout is ze daarvoor liefdevol maar ook streng op haar billen zal krijgen. Ik vind het altijd een mooi idee als ik, door middel van mijn harde strenge klappen, ervoor gezorgd heb dat het hoofdje van de spankee even helemaal leeg is, tijdens en ook daarna. Tijdens omdat er tijdens de spanking niets anders is dan de klappen op haar achterwerk (ze voelt zich als het ware één groot gloeiend achterwerk, herkenbaar?), erna omdat ze haar doel bereikt heeft: ze is goed gestraft voor haar kleine missers/misdragingen, en alles is vergeven.
Afgezien van het bloot maken van de billen (een must voor iedere spanker, denk ik) kick ik verder niet op vernedering, hoor. Dus in twee woorden: "macht" en "zorgzaamheid". Vandaar waarschijnlijk alleen spanking, geen andere BDSM-varianten, want dan is vernedering veel belangrijker, denk ik.
En verder: ik vind vrouwenbillen nu eenmaal prachtig, vooral als ze mooi roodgloeiend zijn. :-) Zit dus ook wat (zeg maar: een boel) fetisjisme bij.

Get the picture?

Wat is voor jou de kick? Ook die geborgenheid, ook even dat hoofdje leeg, even bevrijd van alledaagse muizenissen? Pijn die na afloop overgaat in "lekkere pijn"? Lekker warm, goede herinnering aan de welverdiende straf? Overgave?

Ik verheug me al op aanstaande dinsdag. :-)

x Yyyyy"
Terug naar boven Go down
https://sp40anker.wordpress.com
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 536

BerichtOnderwerp: Re: Macht en zorgzaamheid   wo jul 06, 2016 1:26 pm

Hallo Sp40anker,
Een mooie en herkenbare beschrijving: macht en zorgzaamheid; misschien is er 'vertrouwen' aan toe te voegen.
Enige voldoening achteraf draagt bij aan de feestvreugde; of die voldoening bestaat uit een leeg hoofd [vaak] of sexuele opgewondenheid [soms?], maakt me niet veel uit.
We stapelen inderdaad misschien enige kinks op elkaar: de schoonheid van sterk verkleurd vrouwelijk achterwerk is moeilijk uit te leggen aan anderen.
Was je vraag bedoeld voor zowel spankees als spankers?
Terug naar boven Go down
Desiderata85
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 40

BerichtOnderwerp: Re: Macht en zorgzaamheid   do jul 14, 2016 2:36 am

Hoi Sp40anker,

Jou beschrijving over wat spanking je voor beleving geeft is echt ontzettend herkenbaar voor mij. Ik ben zelf ook echt een billenman en spank-minded iemand, en kick er ook ontzettend op wanneer een spankee haar situatie accepteerd dat zij gespanked gaat worden, Vernedering is voor mij ook niet van belang, maar het stukje macht vind ik wel erg tof.
Terug naar boven Go down
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 851

BerichtOnderwerp: Re: Macht en zorgzaamheid   di jul 26, 2016 11:30 am

Leuk omschreven :-)

Vernedering speelt voor mij toch een wel iets grotere rol in het hele gebeuren, zowel als spankee en als spanker. Maar misschien bedoelen we hetzelfde maar noemen we het anders. Wat jij omschrijft als 'macht':

Citaat :
de vrijheid om desgewenst (maar eigenlijk: altijd) haar billen te ontbloten

lijkt me toch zeker een aspect van vernedering bevatten voor de spankee, de andere kant van de medaille is namelijk dat hij/zij minder vrijheid heeft ;-).

Grtz

Isis

Terug naar boven Go down
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 101

BerichtOnderwerp: Re: Macht en zorgzaamheid   wo nov 02, 2016 6:43 pm

Mooi omschreven. Juist deze aspecten zijn voor mij heel erg belangrijk; de zorgzaamheid en de macht die ik uit handen geef. Hoe pijnlijk het pak slaag ook is, achteraf doet het me altijd goed, er is voor me gezorgd en ik heb even verder niks gemoeten dan alleen mijn hoofd leeg te maken en te doen wat me gezegd wordt. Achteraf voel ik me opgelucht, gekalmeerd en heb ik het gevoel dat ik er weer aan toe doe en dat mijn missers vergeven zijn zodat ik weer met een schone lei kan beginnen. Ik voel me juist speciaal als mijn straf er weer op zit, omdat ik weet dat hij dit doet voor mijn eigen bestwil en welbevinden.

Ik hoef niet vernederd te worden al wil ik me wel klein voelen wanneer ik gestraft wordt. Na de straf zijn we weer gelijkwaardige geliefden...

Dit gevoel heb ik overigens ook als ik een "alternatieve straf" krijg zoals bijvoorbeeld strafregels, een opstel of in mijn dagboek moet schrijven. Al is een echte straf natuurlijk wel het beste, omdat je dat naderhand ook nog wel voel en dit je er aan herinnerd hoe de straf ook alweer was gegaan...

Het gaat mij er namelijk om dat ik geconfronteerd wordt met mezelf...met de logica dat dit voor mijn eigen bestwil is. Ik ben nogal een eigenwijs persoon en wil liever zelf overal achter komen waardoor ik soms een hardere les te leren krijgt dan wanneer hij mij die les bijbrengt. Uiteindelijk wordt ik er een leuker mens van, sta ik positiever in het leven en voel me juist heel sterk en zelfverzekerder erdoor. Op dat moment voelde ik dat onze band na elke straf alleen maar sterker werd (dat is het zonder hd ook wel, maar wanneer ik me door hem liet straffen dan komt er nog een extra dimensie bij, snappen jullie mij?Surprised ). Zelfs mijn verliefdheid, wat ik overigens nog altijd wel op hem was, kwam weer helemaal terug en dat na 7 jaar!! De spanning was er weer en het gevoel dat hij mij begreep en me gaf wat ik al die jaar al nodig had, dat was heel speciaal. Het gevoel hebben dat er voor me gezorgd wordt, dat de machtspositie even anders ligt en dat mij op een liefdevolle manier een lesje geleerd wordt, dat is iets wat voor mij heel belangrijk is.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Macht en zorgzaamheid   

Terug naar boven Go down

Macht en zorgzaamheid
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Wat is jouw fetish?-
Ga naar: