Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
annemieke1986
Watje
Watje

Aantal berichten : 10

BerichtOnderwerp: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   ma jan 04, 2016 4:00 pm

Hallo, mijn naam is Annemieke, bijna 30 jaar oud, al 5 jaar getrouwd met mijn "dom" (of eigenlijk ben ik getrouwd met mijn lieve man die ook mijn Dominant is als dit nodig is, we hebben een gelijkwaardige relatie maar mijn man neemt de regie en zet me op mijn plaats wanneer ik dat nodig heb) samen hebben we 2 kinderen. 
Enkele maanden nadat ik mijn man leerde kennen vertelde hij me over zijn behoefte om te domineren. In eerste instantie was ik niet direct enthousiast maar we hebben het heel langzaamaan opgebouwd, grenzen bijgesteld en heel veel gepraat en uitgeprobeerd. 

Toen we nog niet zo lang een relatie hadden en geen rekening hoefde te houden met kinderen etc "speelde " we soms hele dagen of weekenden. Tijdens een straf weekend moest ik het hele weekend in strafkleding met ontblote billen door het huis taken uit voeren en mijn man strafte me waar en wanneer hij maar wilde.

Nu moeten we gebruik maken van verloren uurtjes wanneer de kinderen in bed liggen of wanneer ze uit logeren zijn.We hebben beide drukke werkschema's maar leggen iedere week onze agenda, s naast elkaar en plannen minimaal 1 avond door de week en 1 avond in het weekend om de balans op te maken. Tegenwoordig straft mijn man me voor de allerdaagse dingen die ik verkeerd doe. Voor huishoudelijk werk wat niet of niet goed gebeurd is, voor niet of te weinig sporten, voor te veel shoppen, voor de parkeerboete, of voor vloeken waar de kinderen bij zijn. 

We hebben samen een schema gemaakt met werkzaamheden in huis die ik iedere week moet voldoen, wanneer ik me daar niet aan houdt dan volgt er straf.

We hebben tegenwoordig een soort huiselijke discipline relatie. Hij straft me voornamelijk met attributen die we toch al in huis hebben zoals een pollepel, riem, haarborstel, badborstel, mattenklopper etc. Daarnaast hebben we ook een cane, rietje strap etc maar die gebruiken we niet zo vaak.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik steeds vaker behoefte heb om eens over ons leven te praten, dit kan natuurlijk niet met mijn vriendinnen of bij de buurvrouw op de koffie en ook niet tijdens de lunchpauze op mijn werk 
Ik hoop hier mijn gevoelens en ervaringen te kunnen delen.

Terug naar boven Go down
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 847

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   ma jan 04, 2016 4:26 pm

Welkom annemieke, leuk dat je erbij bent! Hopelijk kun je hier al je verhalen kwijt, maar dat verwacht ik wel ;-).
Terug naar boven Go down
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 171

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   ma jan 04, 2016 4:30 pm

welkom hier! Mag ik vragen uit welk deel van het land je komt?
Terug naar boven Go down
annemieke1986
Watje
Watje

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   ma jan 04, 2016 4:52 pm

Dank jullie wel voor de reacties,ik ben wat oude topics door aan het lezen Iris, wat fijn om te lezen dat er zoveel gelijkgestemde zijn op deze site! ik woon in Brabant Puk ;-)
Terug naar boven Go down
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 171

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   ma jan 04, 2016 4:54 pm

Ik ook! West-Brabant, omgeving Breda.
Terug naar boven Go down
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 237

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   ma jan 04, 2016 5:58 pm

Welkom annemieke! De behoefte om erover te kunnen praten, ja, dat ken ik wel. Veel van ons kennen die behoefte denk ik. Dus leef je gerust uit op dit forum Wink
Terug naar boven Go down
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 432

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   ma jan 04, 2016 6:49 pm

Welkom,

Leuk te lezen dat je man je heeft kunnen overtuigen van deze manier van leven. Was je voorheen helemaal vanilla? Hoe kwam het de eerste weken op je over?
Terug naar boven Go down
https://fetlife.com/users/691809
annemieke1986
Watje
Watje

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   ma jan 04, 2016 9:17 pm

Ik was inderdaad helemaal vanilla Bjorn,ik had voorheen alleen maar vanilla relaties gehad en ik had echt geen idee wat BDSM , HD etc betekende.Ik was 23 toen we een relatie kregen. Ik schrok er echt van toen hij me over zijn voorkeuren vertelde, ik dacht serieus echt dat hij me voor de gek hield toen hij me de eerste keer over zijn knie trok om me te spanken. Mijn man heeft eerder een relatie gehad waarbij hij spanking toepaste en vooral het idee dat hij dat stukje van zijn vorige relatie niet los wilde laten (zo keek ik er toen naar, nu snap ik dat dit niets met zijn ex temaken had maar met zijn verlangen om te spanken en te domineren) vond ik erg moeilijk. De eerste keren dat ik een spanking kreeg waren nog erg speels en tijdens de sex.Ik vond wel dat hij vrij hard sloeg maar ik werd er ook wel opgewonden van.De eerste keer dat hij me voor straf spankte hadden we daarvoor samen doorgenomen waar mijn grenzen lagen.Die grenzen heb ik daarna heel snel bijgesteld ;-) ik dacht echt, hoeveel pijn kan je nou doen met een haarborstel of pollepel...... Toen ik dat eenmaal wist riep ik heel hard dat dit voor mij eens maar nooit weer was! Maar na een tijdje begon ik er zelfs naar te verlangen en begon ik zelfs een beetje te klieren in de hoop dat hij me zou spanken ;-)
Terug naar boven Go down
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   di jan 05, 2016 3:42 pm

annemieke1986 schreef:
Toen ik dat eenmaal wist riep ik heel hard dat dit voor mij eens maar nooit weer was!

Hoe ben je dan voorbij dat punt geraakt?
En hoe voel je je er nu bij? Ben je blij dat hij dit geïntroduceerd heeft?
Terug naar boven Go down
annemieke1986
Watje
Watje

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   wo jan 06, 2016 12:40 am

Nadat ik mijn eerste echte spanking gehad had en aan gaf dat ik dit echt niet wilde gebeurde er een tijdje niets, we waren dol op elkaar maar net als bij de meeste andere relaties waren en over en weer wel eens ergernissen, J gaf meerdere keren aan dat hij me eigenlijk een goed pak slaag zou moeten geven waarop ik dan steeds een scherp antwoord terug gaf ;-) Totdat ik iets deed waar hij echt enorm boos over was, hij was echt dagen achter elkaar boos, kortaf, geïrriteerd etc, op een gegeven moment heb ik toen zoiets geroepen als "straf me dan in godsnaam want hier kan ik ook echt niet meer tegen" hij maakte hier direct gebruik van. Daar was ik ook niet echt dankbaar voor maar na het straffen was de zaak voor hem wel afgedaan, hij knuffelde me weer en we hadden het weer gezellig.Ik zag denk ik nog steeds heel veel nadelen aan spanking maar ik zag ook dat het onze relatie wel echt goed deed, het was (en is) beter voor de sfeer en het houd me scherp, kleine ergernissen stapelen zich niet meer op, J is erg consequent en volhardend, hij hanteert een lik op stuk beleid zegt hij altijd :-) Ik ben nu heel blij dat hij het geïntroduceerd heeft, ik kan zelfs niet meer zonder denk ik. Ik merk dat ik het mis als ik een tijdje niet gestraft ben.Al vind ik het moment waarop hij me straft echt nog steeds verschrikkelijk. Maar soms dan is hij klaar met straffen, dan heb ik hem echt gesmeekt om te stoppen en als het dan eindelijk voorbij is dan vind ik het soms zelfs jammer.Ik kan het niet zo goed uitleggen maar ondanks de pijn en de vernedering heb ik er echt behoefte aan.
Terug naar boven Go down
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 140

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   wo jan 06, 2016 10:31 pm

Welkom hier Smile

Leuk om jouw kant zo te lezen.. van vanilla tot spankee Very Happy
Terug naar boven Go down
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   do jan 07, 2016 4:55 pm

annemieke1986 schreef:

na het straffen was de zaak voor hem wel afgedaan, hij knuffelde me weer en we hadden het weer gezellig.Ik zag denk ik nog steeds heel veel nadelen aan spanking maar ik zag ook dat het onze relatie wel echt goed deed, het was (en is) beter voor de sfeer en het houd me scherp, kleine ergernissen stapelen zich niet meer op

Ja, dat snap ik helemaal. Ik denk dat dat voor velen onder ons (voor mij in elk geval) een groot voordeel is aan een HD-relatie. Je mag het helemaal verknoeien, je hoeft niet bang te zijn om hem kwijt te raken daardoor, hij geeft je een pak slaag en dan is het voorbij. Dat pak slaag zelf, daar kan ik wel heel erg tegenop zien... Maar achteraf is het altijd weer beter. Ik vind het erg geruststellend om te weten dat er op die manier voor me gezorgd wordt. En inderdaad, het is behoorlijk verslavend soms ;-)
Terug naar boven Go down
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 432

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   vr jan 08, 2016 11:20 pm

Ik moet ook wel zeggen dat ik het lef van je man om dit aan je te vertellen heel erg waardeer
Terug naar boven Go down
https://fetlife.com/users/691809
sietzetwist
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 37

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   zo jan 10, 2016 2:02 pm

Welkom hier. Ik sluit me bij bovenstaande bericht aan dat ik de guts van je man om het je te vertellen enorm bewonder. Dat het dan ook nog goed uitpakt voor jullie allebei is voor velen een utopie denk ik.
Terug naar boven Go down
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 641

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   wo jan 13, 2016 11:11 pm

Welkom hier. Smile
Terug naar boven Go down
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 534

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   wo jan 13, 2016 11:37 pm

Dank voor je openhartig en plezierig geschreven verhaal over je zoektocht en ervaringen. En succes met het vervolg!
Terug naar boven Go down
annemieke1986
Watje
Watje

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   za jan 16, 2016 9:34 pm

Dank jullie wel voor het hartelijke welkom allemaal! En inderdaad ik heb zelf ook bewondering voor de openheid van mijn man !
Terug naar boven Go down
Gille-
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 38

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   zo jan 17, 2016 4:58 pm

Aangenaam Annemieke :-)
Fijn om hier te lezen hoe jullie samen groeien in jullie HD relatie. Ik zou het leuk vinden mocht jouw man zich ook aanmelden en zijn eigen visie delen over hoe hij met alles omgaat. In de loop der tijd viel het mij op dat de onderdanigen blijkbaar mmm...makkelijker hun ervaringen etc delen dan dat de D's het achterste van hun tong laten zien maar dat kan uiteraard gewoon enkel maar mijn eigen persoonlijke indruk zijn. :-)
Leuk vinden omdat HD me eigenlijk wél fascineert en ik er graag meer over lees en leer. HD is dan wel een, voor mij die een vanilla-relatie heeft, een onhaalbare kaart maar dat neemt niet weg dat ik reuze benieuwd ben.
Ik "denk" en meen te ervaren dat, ook binnen een vanilla-relatie, er steeds ergens een vorm van HD meespeelt. Welliswaar dan zonder het straf onderdeel dan maar wel degelijk met eentje die, na bespreking, de knoopjes doorhakt en de leiding neemt bij de uitvoering. Misschien neigt men binnen een vanilla-relatie ook wel eens vaker naar switchen afhankelijk van het onderwerp waarbij dan beurtelings de leiding waargenomen wordt. Ik weet het allemaal niet hoor...ik geef hier alleen maar enkele 'persoonlijke' gedachtes.
Wat me binnen een HD zoals jullie die hebben boeit is vooral het hoe je erin slaagt om dingen levendig te houden en vooral hoe de D over alles denkt. Wanneer Loesje gestraft wordt door Gerard omdat ze een half uur te laat thuiskwam en daardoor een afspraak miste (met vriendinnen blijven hangen ofzo) en Gerard heeft zelf twee dagen voorheen Loesje een half uur laten wachten met haar klaargemaakt voedsel omdat Gerard een half uur in de kroeg bleef hangen...hoe gaat Gerard daar dan mee om ? Het antwoord op dergelijke vraagstellingen boeit me wél, niet om te bemoeien ofzo maar eerder in de zin van : wanneer je spreekt dan herhaal je enkel wat je reeds wist maar wanneer je luistert dan leer je misschien iets nieuw (Dalai Lama).
Maar goed....het is mooi weer en mijn Domme ;-) wil gaan wandelen. Later misschien meer hier of in een ander gedeelte van het forum (ben nog stelselmatig aan het bijlezen). :-)
groet,
Gille
Terug naar boven Go down
annemieke1986
Watje
Watje

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   ma jan 18, 2016 7:08 pm

Hallo Gille, ik heb mijn man eigenlijk nog niet over deze site verteld.Ik was opzoek naar een forum waar ik over dit onderwerp van gedachte kon wisselen.Ik merk steeds vaker dat ik best wel eens met gelijkgestemde van gedachte wil wisselen. Natuurlijk kan dat met J maar al vind ik onze gesprekken heel erg fijn toch is het anders om eens met bijvoorbeeld een vriendin hierover te praten. Het gesprek heeft dan toch net een andere lading! Ik weet niet of J hier mee zou willen schrijven maar ik weet ook, niet helemaal zeker ofdat ik dat wel zou willen ;-) Want wat nou als we het hier hebben over onderwerpen als welke straf we het pijnlijkste of vernederendst vinden, wil ik dan wel dat J mijn antwoorden leest ;-) Ik zal er eens over nadenken of ik hem daar deelgenoot van wil maken.Het voelt op dit moment een beetje als gezellig kletsen met vriendinnen terwijl ik weet dat J vanuit een andere, ruimte in het huis het gespek kan volgen. Dat kletst toch minder makkelijk !

En hoe houden we het levendig? Goede vraag, we hebben een heel normaal druk leven, de kinderen, werk, sport, ouders/schoonouders, vrienden etc slokken vrijwel al onze tijd op. Spanking moeten we plannen en dat doen we 2 , avonden in de week, gewoon een kruis in de agenda. Het is niet altijd evrn levendig of spannend, vaak kan ik het in grote lijnen wel voorspellen, maar dat heeft ook wel weer iets, we hebben een aantal rituelen (of eigenlijk heeft mijn man die en ik zorg er wel voor dat ik ze netjes opvolg ) Natuurlijk heeft J ook wel ( niet altijd even aangename ) verrassingen tijdens een straf maar de basis is niet echt verrassend meer. Natuurlijk hebben wij ook wel situaties zoasl jij beschrijft. Als J iets "verkeerd " doet dan hebben we daar wel eens een woordenwisseling over maar daar houdt het wel mee op. Wanneer ik het zelfde verkeerd doe dan volgt er straf. Niet helemaal eerlijk misschien in de ogen van andere maar zo werkt dat nu eenmaal in onze relatie.Voor ons werkt het en dat is denk ik waar het om gaat!
Terug naar boven Go down
Gille-
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 38

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   wo jan 20, 2016 7:51 pm

Helemaal eens met je reactie annemieke :-) Je kan ook gewoon stellen "ik heb die afspraken met J en omgekeerd hebben we die niet..zo werkt het voor ons. Punt"
Ik verwachtte reeds een dergelijk antwoord en zo is het maar goed ook. Belangrijkste is en blijft dat jullie zich erin kunnen vinden en samen genieten (bij jou specifiek dan misschien eerder het genieten van het nagloeien ;-)).

Ikzelf heb enkel ervaring als "externe" D en weet, voor mezelf, dat ik nooit enig probleem had tijdens een sessie..de focus lag als vanzelf steeds volledig op de partner (en wat ik aan het uitspoken was ;-)). Ik leefde dan ook niet samen met die partner en we wisten wel veel van elkaar maar ook lang niet alle scherpe kantjes.

Vandaar ook dat ik benieuwd ben naar bv situaties zoals boven aangehaald en dan vooral hoe gaat de D daar mee om. Is het bv makkelijk doenbaar om, in de wetenschap van, dat gegeven te negeren en enkel volledig te focussen op het strafbare feit van de partner. Tijdens lijkt me dat best haalbaar maar hoe "denkt" hij daarover voordien en na het corrigeren :-) Dit zijn echter vragen die bedoeld zijn voor D's binnen HD, vandaar ook dat ikzelf graag ook D's lees. :-)

Een eigen plekkie hebben waar de partner niet meeleest ? Haha...dit klinkt héél bekend en is erg begrijpelijk ook...iedereen van harte gegund ook trouwens.
Bij de Altier-groep vroeger hadden we speciaal daarom diverse chatrooms waaronder eentje waar enkel D's toegelaten waren en eentje waar enkel hun respectievelijke partners (ik omzeil hier met opzet het woordje sub ;-)).

Maar dit is hier de plek om zich voor te stellen en niet om in discussie te gaan ofzo. Mijn excuses en graag later misschien meer over het onderwerp in de bedoelde draadjes hiervoor op dit forum.

Have fun !
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)   

Terug naar boven Go down

aangenaam kennis te maken (Annemieke onderdanig een HD relatie)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zelf leuke muizen speeltjes maken!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: