Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

Weer op zoek naar die geestverwant...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
DeHeerPee
Watje
Watje

Aantal berichten : 1

BerichtOnderwerp: Weer op zoek naar die geestverwant...   vr aug 28, 2015 11:34 pm

Goedendag,

Krijg jij kippenvel en de kriebels bij de gedachte over de knie te moeten? Schieten bij jou dagelijks gedachten over billenkoek door je hoofd? Zou stevige spanking voor jou een stok achter de deur kunnen zijn? Zet een flink pak slaag jou weer met beide voeten op de grond? Zorgt een flink pak voor de billen bij jou voor de nodige ontspanning en rust in je hoofd?

Spanking is al jaren een passie voor mij. Ook bij mij schieten dagelijks beelden van en gedachten over spanking door mijn hoofd, geeft het mij de nodige ontspanning en natuurlijk plezier. Na wat jaren alleen fantaseren uiteindelijk ook met anderen kunnen delen en in de praktijk kunnen brengen. Ondank het feit dat ik erg voorzichtig ben met het maken van daadwerkelijke contacten, loop je ook wel eens tegen de verkeerde personen aan (toch dubbele agenda en op zoek zijn naar sex, etc., etc.). Gelukkig ook een aantal erg leuke mensen ontmoet.

Ik zou via deze weg graag weer eens in contact komen met een vrouw die bovenstaande gevoelens heeft. Iemand die ook graag over spanking praat en - natuurlijk - behoefte heeft aan spanking.

Wie ben ik:
- man van 40
- goed verzorgd uiterlijk
- betrouwbaar
- sportief
- vriendelijk, maar streng wanneer nodig (op een natuurlijke manier)
- luisteren vind ik belangrijk....(twee kanten op; gelijkwaardigheid!)

Wat kun je verwachten:
- sex is uit den boze
- stevige spanking met de hand (en bij uitzondering met de riem) in combinatie met preek
- geen extremiteiten (bloed, littekens, etc.)
- disciplinaire spanking
- vriendschappelijk (geen ' klinische' toestanden)
- discretie
- gelijkwaardigheid / wederzijds respect

Enkele wensen:
- je bent een vrouw (!)
- enigszins verzorgd uiterlijk
- je kunt ontvangen
- zuid-holland / Noord-holland / Utrecht hebben de voorkeur, overige locaties zeker bespreekbaar!
- ouder dan 18
- serieus waar het afspraken, etc. betreft
- spanking is voor jou ' van betekenis'

Zou leuk zijn als ik wat van je hoor!

Groet,

P.
Terug naar boven Go down

Weer op zoek naar die geestverwant...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-